Jump to content

Thompson belooft GTA 4 release te bemoeilijken


mrwhoopy

Recommended Posts

Dit maakt alles een beetje spannender. Ik ben er wel gerust in, ik ben 19jaar, voor mij zal het niet verboden worden.

Wel jammer voor de jongere gamers...

Ik ben er zeker van dat Thompson in zijn opzet niet zal slagen...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Biocount

    5

  • nationalist

    4

  • 7nightwing7

    3

  • AXIO

    3

ik ben ook 14, maar ik vraag aan mn vader of hij de Gta's wil kopen en hij vind er niks mis mee, dus voor mij zal het ook niet uitmaken (en ik krijg hem nu trouwens in de brieven bus)

Bewerkt: door WWW.outer
Link to comment
Delen op andere websites

Het is volledig bewezen dat games enkel negatieve impact heeft op mensen die al een psychologisch probleem heeft, ook stond een paar dagen geleden in 'het laatste nieuws' "gamen minstens even belangrijk als leren lezen", omdat dit veel engels, geschiedenis en politiek denken kan bijbrengen, dus ik snap niet wat hij zaagt, ik speel al sinds en 10de GTA II en ik wil niet iemand gaan overrijden ofzo. Rare man die Kack Bombson

Link to comment
Delen op andere websites

Die mensen moeten toch zelf ook wel weten dat het onzin is dat games men er niet toe aanzetten om bepaalde acties te ondernemen? Echt...what's next? De advocaat van Joran van der Sloot die beweert dat Joran met zijn maat het lichaam van Nathalee Holloway gedumpt te hebben na een potje GTA San Andreas? Die optie zit niet in GTA SA Jack Lompson...

Of dat er mensen zijn die stoppen met eten omdat ze dat in The Sims ook niet doen. Straks wordt SSX ook verboden omdat er snowboarders zijn die zieke stunts proberen te maken maar hun nek breken. "Ja mijn cliënten zagen dat in SSX dus dachten zij dat ze het ook konden".

Dat soort mensen als Jack Thompson kunnen zich beter focussen op belangrijkere zaken...

Bewerkt: door MarXmaN
Link to comment
Delen op andere websites

ook stond een paar dagen geleden in 'het laatste nieuws' "gamen minstens even belangrijk als leren lezen", omdat dit veel engels, geschiedenis en politiek denken kan bijbrengen, dus ik snap niet wat hij zaagt,

Precies!

Veel mensen hebben niet in de gaten hoe ontzettend veel je kan leren van spellen.

Dat vind ik jammer.

Het meeste Engels dat ik ken, ken ik van spellen.

Ook heb ik veel geschiedenis geleerd door spellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook de inwoners van New York zijn fel tegen Jack Thompson! Een lokale fotograaf stuurde mij deze foto _O_

jackthompsonlo4.png

T-shirt te koop voor $ 2,95 :7:tu::puh:

43367.jpg

Hahha, leuk initiatief :D

Waar mensen zich soms toch mee bezighouden.

On topic, volgens mij zal Jack Thompson nooit in zn opzet slagen. Enfin, hoop ik toch

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Jack Thompson geeft videogames weer de schuld

Na de schietpartij van gisteren op de Northern Illinois University in Amerika, waarbij zes studenten overleden, heeft Jack Thomspon de schuld wederom bij games gelegd. Jack Thompson verscheen als 'School Shooting Expert' bij Fox News en beweerde dat de schutter Counter-Strike speelde, alhoewel deze nog maar net geïdentificeerd was.

De verschijning van Jack Thompson kun je

bekijken. Oordeel zelf.

Bron: insidegamer.nl

--------------------------------------

hier nog een engelstalig bericht over de nederlandse man die verdacht voor de moord op Natalie Holloway:

After being publicly outed as a heartless psychopath through worldwide TV broadcasts of his confession of involvement in the disappearance of Natalie Holloway, Joran Van Der Sloot issued a statement earlier today blaming his actions on the negative influence of video games in his life.

Van Der Sloot: If I hadn't played Grand Theft Auto there's no way I would have slipped that girl a pill, raped her, and thrown her body out to sea. It's just not my fault.

In a related story, Holloway's parents have apparently been honing their skills in Manhunt 2.

Bron: sarcasticgamer

:cya:

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

muhaha alle gamers haten hem, zo grappig , die kerel is echt zo dom, ik hoop echt dat hij geen kinderen heeft :bonk:

ik hoop dat hij juist kinderen heeft die gta heel leuk vinden!

"k checkte net wat youtube en hij heeft wel kinderen, en toen een van z'n kinderen 12 was heeft die een keer vice city gekocht :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

muhaha alle gamers haten hem, zo grappig , die kerel is echt zo dom, ik hoop echt dat hij geen kinderen heeft :bonk:

ik hoop dat hij juist kinderen heeft die gta heel leuk vinden!

"k checkte net wat youtube en hij heeft wel kinderen, en toen een van z'n kinderen 12 was heeft die een keer vice city gekocht :schater:

Vandaar de haat tegen Rockstar ? :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje wat jack thompson nodig heeft..

een psycholoog.. en ik ben best bereid om

het volledig tebetalen voor hem :dans::tu:

Hahaha, precies ja!

Ik zou dan de beste psycholoog van de hele universum zoeken! :eten::dans:

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...