NLfighter Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) wil graag in mijn Team Death Match server gang zones maken , maar ik vroeg mij af welk programma ik daar voor kan gebruiken? dat het niet al te moeilijk is. alvast bedankt! Bewerkt: 28 januari 2008 door NLfighter Reageren
Remcconen Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) *Verwijdert. Stond in verkeerde topic* Bewerkt: 28 januari 2008 door Remcconen Reageren
NLfighter Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 in dat topic staat een link , maar daar snap ik nog nix van:S Reageren
Remcconen Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 in dat topic staat een link , maar daar snap ik nog nix van:S sorry in het verkeerd topic geplaats. Moest eigenlijk in Pawn scripting probleem topic. Reageren
NLfighter Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 in dat topic staat een link , maar daar snap ik nog nix van:S sorry in het verkeerd topic geplaats. Moest eigenlijk in Pawn scripting probleem topic. dit staat tog goed? snap er nix van.. mare , weet iemand nog een programma voor gangzone´s? of een andere oplossing? alvast bedankt! Reageren
WackoX Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Xtreme Vehicle Plotter, daar kan je alles mee.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.