Jump to content

Laatste missie van "Mr. Black" krijg ik niet opgegeven

Pemp

Recommended Posts

De laatste telefoonmissie van Mr. Black is Loose Ends. Zoals je op de WikiGTA pagina kunt lezen dien je naast de missie Checkout at the Check-In ook de missie The Shootist te hebben voltooid. De missie kan daarna bij een telefoon in Little Havana gestart worden.

Delen op andere websites

Als ik de de missie Check Check out at the Check-In heb gedaan, word ik daarna niet gebeld door de opgever van de missie. Weet iemand hier meer van?

Greets,

Pemp

Je moet ook nog eerste de missie >>the Shootist<< gedaan hebben. Daarna zal de missie ''Loose Ends'' beschikbaar zijn. The Shootist krijg je na dat je de >>Malibu Club<< hebt gekocht, maar om bedrijven te kopen moet je wel >>Shakedown<< Gehaald hebben. :puh:

1) Na de missie 'Shakedown' kun je bedrijven kopen. Dit is noodzakelijk om verder te komen in de storyline.

2) Om de missie 'Loose Ends' te kunnen spelen moet je behalve 'Check out at the Check-In' ook de missie 'The Shootist' voltooid hebben. Dit is een missie van de Malibu Club, welke je kunt kopen na de missie 'Shakedown'.

>>Hier<< vind je een missie overzicht. :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Delen op andere websites

Tips:

1----Sla op, sluit het spel af, start het spel op, open de savegame en nu wordt je waarschijnlijk gebeld.

2----Pak een auto, schiet die vent aan mores, rijd een tijdje rond, stap uit en nu wordt je waarschijnlijk gebeld.

3----Pak een helikopter, land op een gebouw, spring eraf, nu kom je bij het ziekenhuis en nu wordt je waarschijnlijk gebeld.

4----Loop naar een gang, lok ze uit, laat je doodschieten, nu kom je bij het ziekenhuis en nu wordt je waarschijnlijk gebeld.

5----Loopp naar een agent, schiet hem aan mores, nu kom je bij het politie bureau en nu wordt je waarschijnlijk gebeld.

Meer weet ik ook niet meer te bedenken, probeer er eens eentje.

Delen op andere websites

Als ik de de missie Check Check out at the Check-In heb gedaan, word ik daarna niet gebeld door de opgever van de missie. Weet iemand hier meer van?

Greets,

Pemp

Je moet ook nog eerste de missie >>the Shootist<< gedaan hebben. Daarna zal de missie ''Loose Ends'' beschikbaar zijn. The Shootist krijg je na dat je de >>Malibu Club<< hebt gekocht, maar om bedrijven te kopen moet je wel >>Shakedown<< Gehaald hebben. :puh:

1) Na de missie 'Shakedown' kun je bedrijven kopen. Dit is noodzakelijk om verder te komen in de storyline.

2) Om de missie 'Loose Ends' te kunnen spelen moet je behalve 'Check out at the Check-In' ook de missie 'The Shootist' voltooid hebben. Dit is een missie van de Malibu Club, welke je kunt kopen na de missie 'Shakedown'.

>>Hier<< vind je een missie overzicht. :)

Oke Dankjewel =)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...