Berrus Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Dit zelfde topic is geloof ik al eens geopend maar kan het niet weer vinden. Ik heb alle gele gebieden veroverd op een heel klein stukje na. Ik snap niet dat de makers het zo gemaakt hebben dat je dat kleine stukje nog moet doen maargoed... Ik ben nu al 3 avonden (echte avonden, geen GTA avonden) daar aan het rondlopen/rijden, buurt uit en er later weer in maar ik kom gewoon niet van die bendeleden tegen. Zijn er tips? Of moet ik gewoon nog meer geduld hebben.. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Kort maar krachtig: Kijk in een auto! Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Schiet auto's kapot of mensen, kijk dan achter je en meestal staat er dan wel wat. Of je rijd een stukje weg van het gebied en later weer terug komen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Je moet dan toch maar geduld hebben Blijf net zolang on dat gebiedje staan, tot dat je een van de gangleden ziet, en dan vermoord je ze. Als dat niet lukt, kijk dan vooral in auto's of ze daar in zitten. Ze zitten altijd in deze auto "klik daar">> Klik hier Swiggers Bewerkt: 28 januari 2008 door swiggers Reageren
sniper rifle Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 tips!: Zijn het vagos > let op de volgende autos: hermes, oceanic, tornado Zijn het ballas > let op de volgende autos: majestic, tahoma weten er mensen npg anderen ? Reageren
Jay; Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Neme gangleden mee! Deze merken alles op als ze ook maar een teken van de vijand zien schieten ze al. Als ze schieten kijk dan snel om je heen en maak ze snel dood. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Als je alle gebieden veroverd hebt behalve die, dan moet je een gebied laten veroveren. Dan moet je vijandige gang members naar dat gebied lokken en afschieten. Dan dat andere gebied weer overnemen. Wat je ook kan doen is de 'gangs nemen de straten over'-cheat, waardoor er overal gang members over de straat lopen (die je dan ook kan afschieten). De cheat is BIFFBUZZ (of met een enkele F) Reageren
Berrus Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ok, bedankt voor de tips, alhoewel de gangauto's er ook niet rijden. En cheatcodes, daar doe ik verder niet aan. Wil het spel wel "zelf" spelen. Ik zal dus wat meer geduld moeten hebben... Reageren
js007 Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Ok, bedankt voor de tips, alhoewel de gangauto's er ook niet rijden.En cheatcodes, daar doe ik verder niet aan. Wil het spel wel "zelf" spelen. Ik zal dus wat meer geduld moeten hebben... daar is geen geduld voor nodig je moet ze gewoon uitlokken Reageren
game~skater Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 ik heb ook heel lang gezocht, het is me gelukt door de auto's. ik zou heel goed kijken Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb alles veroverd maar er lopen nu echt veel Ballasleden rond in mijn teretorium hoe kan dat? Reageren
.Timothy Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb alles veroverd maar er lopen nu echt veel Ballasleden rond in mijn teretorium hoe kan dat?Kan zijn dat je een cheat hebt gebruikt, of het territorium deelt. Allereerst de cheat. Als je de cheat 'BIFBUZZ' gebruikt dan lopen er overal gangs rond. Ik geloof niet dat je hier last van hebt, omdat je het over je territorium hebt. Daarnaast is de mogelijkheid het territorium te delen met een andere gang, dan zullen deze gangleden er ook rondlopen. Dood er gewoon 3 gangleden, start daardoor een gangwar en win deze. Als het goed is lopen ze er nu niet meer rond. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb geen Cheats gebruikt ofzo maar dan knal ik ze gewoon overhoop Reageren
Marvin... Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Ik heb alles veroverd maar er lopen nu echt veel Ballasleden rond in mijn teretorium hoe kan dat? Heb je nog de groene delen op de map?? Na de missie "The Green Sabre" kun je geen gebieden meer veroveren, dan is alles van de ballas, je kunt pas later in het spel (na Las Venturas) weer gang-wars doen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 (bewerkt) Ja ik heb hem al uitgespeeld 5 keer! maar ze lopen gewoon rond en ik heb groene delen op de map Bewerkt: 20 februari 2008 door gta player10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.