CarThief Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik kan op de een of andere manier geen server hosten vanwege iets met de socket? En de server dingen lijken niet te werken ineens. Hij wou iets eerder wel werken met een kleine 1P test. En het valt me op dat het EXTREEM MOEILIJK IS OM EEN VICE CITY TURORIAL TE VINDEN. Er staat haast nergens een turorial voor errors, vooral dingen die met vice city te maken hebben. Anders is een link naar de ding wel handig. Zelfs de site die de MTA SA dinges host heeft NAUWLIJKS wat over VC! En nog wel op een Wiki page. Schandalig. Of ze zijn gewoon niet snel te vinden. Maar in ieder geval, als iemand effe kan helpen om de server ding aan de praat te krijgen, is dat wel meer dan welkom. Aangezien ik zo nu niet echt bepaald kan hosten. Oja, als ik connect druk, met mijn eigen IP wil hij ineens niet meer werken. Wat eerder kon ik daarmee wel een 1P test doen op de server. De setup en start server knoppen werken ook niet. Reageren
Teraku Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Als je het nieuws op mtasa.com had gelezen had je gezien dat de all seeing eye, die ervoor zorgde dat je servers kon zien, kapot was en dat je gamemonitor.com moest gebruiken om servers op te komen. Bewerkt: 28 januari 2008 door Teraku Reageren
CarThief Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Dan maar kijken hoe ik die ding verander. Ondanks dat de juiste dingen vinden daar best moeilijk is. Alsof ALLES is vergeten sinds ze met SA begonnen. Hmmm... nu effe kijken... Reageren
CarThief Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Hij werkt! Hoewel behalve het hosten deel. Nog steeds een error als ik server maak. Hij zegt een error, flitst weg, en niks gebeurt er of client crasht. Het is iets met ports, socket, ofzoiets? Iets met de verbinding? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.