Ruwie Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Zoals de titel al zegd zoek ik een progamma wat de kwaliteit van muziek vermindert, zodat het minder bytes kost om hem op mijn mobiel te plaatsen. Iemand een waar ik dit progamma kan vinden (downloaden)? Alvast bedankt Reageren
ikt Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Probeer eens MediaCoder. Die is best wel snel, en ook makkelijk te snappen. Gewoon downloaded, instaleren, uitvoeren, bestand importeren (Programma gaat automatisch naar muziekinstellingen, en aan de rechterkant kun je de kwaliteit veranderen. Daarna kun je gaan converteren. (F5 is dat) Reageren
Ruwie Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Probeer eens MediaCoder. Die is best wel snel, en ook makkelijk te snappen. Gewoon downloaded, instaleren, uitvoeren, bestand importeren (Programma gaat automatisch naar muziekinstellingen, en aan de rechterkant kun je de kwaliteit veranderen. Daarna kun je gaan converteren. (F5 is dat) Gelukt!! Bedankt voor de moeite Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.