Jump to content

[PS] Laverd3's Showroom

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

laverd3's Showroom

Hier alle sigs en avatars die ik heb gemaakt

Signatures

dd.jpg

Timbaland.jpg

sig.jpg

391373.jpg

dd-1.jpg

391378.jpg

Nieuw---------------------------------------------------3-2-'08------------------------------------

391499.jpg

391500.jpg

391505.jpg

391501.jpg

Naamloos-4.jpg

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Alle nieuwe dingen kan je [hier] met je eigen naam bestellen.

Dit Topic zal regelmatig worden geupdate met nieuwe Sigs en Avatars

Bewerkt: door laverd3
Geplaatst:

Hoi :7

Het eerste wat opvalt aan al je signatures is dat de tekst nogal overheersend is, de tekst is maar een deel van je sig, meestal het kleinste deel en hoeft dus niet de helft van je sig te beslaan.

De eerste sig, Donald Duck: De achtergrond is leuk gedaan met die eendenvoetjes, ik weet niet of je het zelf hebt gedaan of van internet gehaald, maar het ziet er leuk uit. De render(s), ik ben nooit zo'n fan van 2 renders in een sig, meestal is dat bij gebrek aan inspiratie voor mooiere effecten. Hier stoort het me niet eens zo heel erg maar met alleen de rechter render was de sig ook goed geweest. En dan de tekst, leuk dat je er een soort vakje omheen hebt gemaakt met een gradient maar de tekst is echt veel te groot en overheersend. Probeer eens de rechter render iets meer naar links te zetten (iets, dus niet helemaal naar het midden), de linker render weg te halen en linksonder de tekst in het klein. Ik geef de sig nu een 6.5/10 ook omdat er geen border omheen zit, door een border word de sig gelijk veel netter en ziet het er meer uit als een eindresultaat.

De 2e sig, Timbaland:Ouch, weer 2 renders en hier echt als opvulling bij gebrek aan effecten. Een helemaal zwarte achtegrond werkt bijna nooit. Het ziet er gewoon niet origineel uit, soms werkt het als je het midden zwart laat met een mystieke render ofzo, een verdwijnend hoofd wat voorover gebogen staat, maar dan is het alsnog een grote aanrader de zijkanten met wit te brushen. De tekst is weer veel te groot en staat gewoon over je renders heen, er zit echt een veel te dikke glow omheen, het valt me op dat je je tekst vaak doorzichtig maakt en daar een glow omheen zet, dat is niet nodig. Maak de tekst klein(er), zet de opacity desnoods wat lager, en doe er dan een 1 px. (of 2 hangt van het font/de grootte af) en zet de tekst niet schuin in het midden alsof het een "For Sale" stikker op een kist is. Ik geef de sig een 5/10, ik vind hem niet echt voldoende en er kan veel meer van worden gemaakt. Doe er bijvoorbeeld eens een witte border omheen, ook al zul je dit niet echt zien door de totale zwartheid van de rest van de sig, het maakt het toch meer af.

De 3e sig, GTA IV: Hierbij geld eigenlijk weer het voorgaande commentaar =[ 2 Renders, ik denk dat kaalkop in z'n eentje aan de linkerkant en dan het GTA IV teken waar het nu staat rechts genoeg was geweest. Geen border, een zwart lijntje van 1 pixel kan echt heel veel verschil maken in de kwaliteit van je sig. Weer de tekst, doorschijnend en met een dikke vette glow, het ruineert de mooie screen op de achtergrond een beetje.Ik geef de sig maar een 5/10.

Dan de avatar, valt niet heel veel over te zeggen, weer de voetjes en geen border. Ziet er opzich wel leuk uit, maar de tekst is een beetje ingedrukt, komt natuurlijk ook door de lengte van de naam maar misschien had je een afkorting als DFD kunnen gebruiken. Ik geef de avatar een 7/10, maar er valt niet heel veel aan te zien.

Ik hoop dat je er iets aan hebt =]

Geplaatst: (bewerkt)

----------

3-2-'08

----------

Update 1

----------

----------

4-2-'08

----------

Update 2

----------

Bewerkt: door laverd3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...