Jump to content

Outfits


NickBonJovi

Recommended Posts

Ff een lijstje van de outfits want kzoek er nog een paar. Ik ken niet alle locaties dus verbeter me gerust en/of vul aan.

Street Outfit - Vercetti Estate

Casual Clothes - Mall

Mr. Vercetti Outfit (beste) - Koop Pole Position

Cop Outfit - Na Cop Land

Meer weet ik niet waar ze liggen of hoe ze heten (zoals die ene bij Rafaels.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nog wel wat aanvullingen/ontbrekende dingen, heb alle kledingstukken hieronder eventjes opgesomd, mét locatie. :)

  • Soiree - Rafael's - 'The Party'
  • Street outfit - Ocean View Hotel, Vercetti Estate - 'The Party', 'Rub Out'
  • Workers Outfit - North Point Mall - 'Riot'
  • Franky Outfit - Vercetti Estate - 100%
  • Casual Clothes - North Point Mall - 'Treacherous Swine'
  • Mr. Vercetti Outfit - Winkel vlakbij de parkeergarage waar de Pole Position Club zich bevindt - 'Pole Position Club'
  • Cop outfit - Washington Beach Police Department - 'Cop land', 'Are you going to escape?'
  • Cuban Outfit - Clothes Shop Havana - 'Two Bit Hit'

Als ik me niet vergis, zijn dit alle outfits die je kunt verkrijgen. Van links naar rechts:

Naam outfit, vindplaats, beschikbaar na...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nog wel wat aanvullingen/ontbrekende dingen, heb alle kledingstukken hieronder eventjes opgesomd, mét locatie. :)

  • Soiree - Rafael's - 'The Party'
  • Street outfit - Ocean View Hotel, Vercetti Estate - 'The Party', 'Rub Out'
  • Workers Outfit - North Point Mall - 'Riot'
  • Franky Outfit - Vercetti Estate - 100%
  • Casual Clothes - North Point Mall - 'Treacherous Swine'
  • Mr. Vercetti Outfit - Winkel vlakbij de parkeergarage waar de Pole Position Club zich bevindt - 'Pole Position Club'
  • Cop outfit - Washington Beach Police Department - 'Cop land', 'Are you going to escape?'
  • Cuban Outfit - Clothes Shop Havana - 'Two Bit Hit'

Als ik me niet vergis, zijn dit alle outfits die je kunt verkrijgen. Van links naar rechts:

Naam outfit, vindplaats, beschikbaar na...

Die Cuban outfit kan ik nu niet krijgen door die glitch :7

Link to comment
Delen op andere websites

Daar was volgens mij een mogelijkheid voor om die glitch te voorkomen, het was één van de Malibu missies eerst voltooien en dan de missie 'Two Bit Hit'. Voor de rest is er ook nog een andere manier om de outfit te pakken, ook al ligt hij achter die 'muur'. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nog wel wat aanvullingen/ontbrekende dingen, heb alle kledingstukken hieronder eventjes opgesomd, mét locatie. :)

  • Soiree - Rafael's - 'The Party'
  • Street outfit - Ocean View Hotel, Vercetti Estate - 'The Party', 'Rub Out'
  • Workers Outfit - North Point Mall - 'Riot'
  • Franky Outfit - Vercetti Estate - 100%
  • Casual Clothes - North Point Mall - 'Treacherous Swine'
  • Mr. Vercetti Outfit - Winkel vlakbij de parkeergarage waar de Pole Position Club zich bevindt - 'Pole Position Club'
  • Cop outfit - Washington Beach Police Department - 'Cop land', 'Are you going to escape?'
  • Cuban Outfit - Clothes Shop Havana - 'Two Bit Hit'

Als ik me niet vergis, zijn dit alle outfits die je kunt verkrijgen. Van links naar rechts:

Naam outfit, vindplaats, beschikbaar na...

Je vergeet er nog 2 de tracksuits ;) De ene is in die stomerij in Little Haïti en de ander is in downtown in de buurt van Well Stacked Pizza ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie nog wel wat aanvullingen/ontbrekende dingen, heb alle kledingstukken hieronder eventjes opgesomd, mét locatie. :)

  • Soiree - Rafael's - 'The Party'
  • Street outfit - Ocean View Hotel, Vercetti Estate - 'The Party', 'Rub Out'
  • Workers Outfit - North Point Mall - 'Riot'
  • Franky Outfit - Vercetti Estate - 100%
  • Casual Clothes - North Point Mall - 'Treacherous Swine'
  • Mr. Vercetti Outfit - Winkel vlakbij de parkeergarage waar de Pole Position Club zich bevindt - 'Pole Position Club'
  • Cop outfit - Washington Beach Police Department - 'Cop land', 'Are you going to escape?'
  • Cuban Outfit - Clothes Shop Havana - 'Two Bit Hit'

Als ik me niet vergis, zijn dit alle outfits die je kunt verkrijgen. Van links naar rechts:

Naam outfit, vindplaats, beschikbaar na...

Je vergeet er nog 2 de tracksuits ;) De ene is in die stomerij in Little Haïti en de ander is in downtown in de buurt van Well Stacked Pizza ;)

En jullie vergeten de Bank Job Outfit, beschikbaar na The Job, te vinden in de Malibu Club in het bovenkamertje.

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, de golf outfit mist ook, waar kun je die krijgen?
Bij JockSports, vlakbij de golfbaan; Waar je 'm ook weghaalt als je voor Avery iemand op de golfbaan moet vermoorden.

Edit >> Excuses, te lang geen Vice City gespeeld...zie hieronder :$

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

De golf oufit is te vinden bij de ingang van het golfterrein of Leaf Links.

Het is beschikbaar na een missie waarbij je een golfer moet vermoorden. (ben naam kwijt)

Edit: Iets te laat. :puh: En wat ik zei is in Vice City, niet de Stories versie.

Bewerkt: door Basssss
Link to comment
Delen op andere websites

Ter verduidelijking waar je alle kledingstukken kunt vinden heb ik ze op een kaartje gezet, die overigens afkomstig is van WikiGTA... :) Elk rode stipje stelt een locatie voor waar je ze kunt vinden. Overigens bedankt voor de aanvullingen, was er dus toch een paar vergeten. :)

gtavcclothesph7.th.png

Klik op het plaatje voor een vergroting

@Hieronder:

Bedankt, updated. :)

Bewerkt: door Donwell
Link to comment
Delen op andere websites

Ter verduidelijking waar je alle kledingstukken kunt vinden heb ik ze op een kaartje gezet, die overigens afkomstig is van WikiGTA... :) Elk rode stipje stelt een locatie voor waar je ze kunt vinden. Overigens bedankt voor de aanvullingen, was er dus toch een paar vergeten. :)

Plaatje

De puntjes kunnen wat onduidelijk zijn, zal de volgende keer even Photoshop erbij pakken.

Ook nog een Street Outfit boven op de Hyman Condo, waarschijnlijk vanaf je het koopt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...