game~skater Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 dat klopt, ik zag nog ergens een street outfit liggen, maar weet neit meer waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 4 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Hey. Ik kan gewoon de havana outfit,, hoe kan dat? Misschien omdat ik copland nog niet heb gedaan? Ik heb een idee, ik maak een andere savegame voor de cop outfit en houd deze voor de havana outfit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 Hey. Ik kan gewoon de havana outfit,, hoe kan dat? Misschien omdat ik copland nog niet heb gedaan? Ik heb een idee, ik maak een andere savegame voor de cop outfit en houd deze voor de havana outfit. Ik ben net verder gegaan met een oude safegame, wil ik die Havane outfit ophalen. Ligt ie minstens 1 meter naar links, net in het stukje van de winkel waar je niet kan komen. En hier is een plattegrondje met (geloof ik) alle outfits van Vice City, kwam ik net tegen op WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 4 februari 2008 dat klopt,ik zag nog ergens een street outfit liggen, maar weet neit meer waar Street outfit ligt in Ocean View Hotel, Vercetti Estate en bovenop Hyman Condo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Hey. Ik kan gewoon de havana outfit,, hoe kan dat? Misschien omdat ik copland nog niet heb gedaan? Ik heb een idee, ik maak een andere savegame voor de cop outfit en houd deze voor de havana outfit. Ik ben net verder gegaan met een oude safegame, wil ik die Havane outfit ophalen. Ligt ie minstens 1 meter naar links, net in het stukje van de winkel waar je niet kan komen. En hier is een plattegrondje met (geloof ik) alle outfits van Vice City, kwam ik net tegen op WikiGTA. Ik kan wel Havana outfit ophalen, vanaf de straat GELIJK achter een deur niet ver in de winkel..? Komt die bug dan pas NA copland? zo ja dan maak ik ff die extra savegame aan. En dat kaartje heb IK aangevraagd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Hey. Ik kan gewoon de havana outfit,, hoe kan dat? Misschien omdat ik copland nog niet heb gedaan? Ik heb een idee, ik maak een andere savegame voor de cop outfit en houd deze voor de havana outfit. Ik ben net verder gegaan met een oude safegame, wil ik die Havane outfit ophalen. Ligt ie minstens 1 meter naar links, net in het stukje van de winkel waar je niet kan komen. En hier is een plattegrondje met (geloof ik) alle outfits van Vice City, kwam ik net tegen op WikiGTA. Ik kan wel Havana outfit ophalen, vanaf de straat GELIJK achter een deur niet ver in de winkel..? Komt die bug dan pas NA copland? zo ja dan maak ik ff die extra savegame aan. En dat kaartje heb IK aangevraagd nee, als je eerst 'two bit hit' doet en dan pas 'copland' of die eerste van de malibu. dan heb je die bug wel anders niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickBonJovi Geplaatst: 5 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2008 Ja maar die heb ik nog niet gedaan en two bit hit wel dus nu kan ik nog de Havana outfit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.