Politiehelikopter Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 in reviews en in de boeken staat dat er in driv3r buiten nice en miami ook instanbul te vinden is... het vreemde is, dat ik nog nooit istanbul heb gezien in driv3r. waarom praat iedereen over istanbul? ik heb nog niet gevonden... Reageren
1974 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) in reviews en in de boeken staat dat er in driv3r buiten nice en miami ook instanbul te vinden is...het vreemde is, dat ik nog nooit istanbul heb gezien in driv3r. waarom praat iedereen over istanbul? ik heb nog niet gevonden... istanbul is er wel maar je moet de missie,s van miami en nice eerst voltooien en dan pas kun je naar istanbul. Bewerkt: 28 januari 2008 door 1973 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Inderdaad, je kunt met code gebruiken als je wilt direct naar Istanbul te gaan. Reageren
1974 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 of met cheats natuurlijk. Reageren
Politiehelikopter Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 of met cheats natuurlijk. en wat is die cheat dan? en wanneer moet je die invoeren? (speel op de ps2) Reageren
1974 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 of met cheats natuurlijk. en wat is die cheat dan? en wanneer moet je die invoeren? (speel op de ps2) weet ik niet want ik heb hem op PC en ik heb nooit cheats gevonden. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 http://www.mennekecheats.nl/ps2/Driv3r.htm code en cheats zijn hetzelfde want code is nederlands en cheats is engels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.