Jump to content

probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een probleem,ik wil gta sa verwijderen en daarna weer opnieuw instaleren maar ik kan hem niet verwijderen want dan geeft ie een eror ik heb al geprobeerd bij progama,s verwijderen maar dan geeft ie de zelfde eror.

PLZ help mij.alfast bedankt :Y

Geplaatst:

Allereerst is het wel handig om te weten wélke error hij precies geeft, dat maakt het beantwoorden toch een stuk makkelijker. :)

Wat je zou kunnen proberen, is het spel verwijderen d.m.v. de optie 'Software'. Deze kun je bereiken door naar 'Start --> Configuratiescherm --> Software' te gaan, en daar het spel op te zoeken. Vervolgens op 'Verwijderen' klikken, en voor de rest even wachten.

Mocht dat niet werken, kun je het via de CD-Rom proberen te doen. Je CD'tje erin steken, wachten tot het schermpje tevoorschijn komt en dan op 'Uninstall GTA San Andreas' aanklikken. ;)

Geplaatst:

Hoort dit niet in 'Hardware problemen' ?

Of is dit software :puh:

Maar als je vertelt waarom je het zo graag opnieuw wil instaleren kunnen we je misschien beter helpen.

Heb je last van bugs, vertel?

Geplaatst:

Nou om die error na te typen is een beetje lastig :bonk: en ik heb al met dat software gebrobeert maar dat doet ie ook niet en met de CD verwijderen ook nie.en ik wil hem opnieuw instaleren omdat ik met de mod,s bezig ben geweest terwijl ik V2 heb :bonk: .

Geplaatst:
Nou om die error na te typen is een beetje lastig :bonk: en ik heb al met dat software gebrobeert maar dat doet ie ook niet en met de CD verwijderen ook nie.en ik wil hem opnieuw instaleren omdat ik met de mod,s bezig ben geweest terwijl ik V2 heb :bonk: .

Die error natypen is op zich niet zo'n probleem, je kunt er ook een screen van maken. :) Als je nog niet weet hoe dit moet, moet je het volgende eventjes doorlezen. :)

Ergens rechtsbovenin je toetsenbord zie je de knop 'Prt Scr | Sys Rq', wil je een screen moet je deze knop indrukken. Dan open je het programma Paint, waar je [Ctrl] + [V] gebruikt zodat de afbeelding daar staat. Sla hem op, het liefst als JPEG of PNG, en ga naar de site Imageshack waar je het plaatje upload. Daarna plaats je de link van de afbeelding op het forum tussen de volgende tags:

[img= ]

Daarna kunnen we verder kijken. :)

Geplaatst:

Nou ik heb GTA sa net geinstaleert maar ik heb 2 problemen

1. Demo Shield werkt niet

2. Ik heb gta geinstaleert door rechtstreeks naar de setop te gaan maar...... als ik GTA wil op starten en ben bij het scherm net na het filmpje sluit GTA zichzelf af en krijg een fout melding deze luid.....

In gta_sa.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

en daar na komt nog wat shit (u was bezig met een bewerking bla bla bla)

Ik vraag me af of meer mensen dit gehad hebben en gemaakt hebben AUB antwoord hier op sad2.gif

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...