Jump to content

Tips voor Vigilante

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb al een paar keer geprobeerd de Vigilante-missie te halen maar het wil maar niet lukken.

Heeft iemand een idee wat de beste plek is om de missie te starten?

Ik ben in San Fierro nog wel tot level 9 of zo gekomen alleen toen werd ik van de motor geknald met een shotgun. Die suspects krijgen op den duur dus ook shotguns?

Geplaatst: (bewerkt)

Heej,

Met een 'Rhino' kan je het natuurlijk ook doen. Deze staat in Area 69 en is te krijgen naar het kopen van Verdant Meadows. Als je beiden nog niet kan krijgen dan raad ik je het aan te doen met de HPV1000. Als je daarbij en armor en een MP5 koopt is het net zo gemakkelijk. Je kan gewoon vanaf je motor schieten, en zo moeilijk is dat niet. Je moet dan wel uitkijken vanaf level 8 á 9, aangezien vanaf daar met een Shotgun wordt geschoten

Wees goed voorbereid als je gaat beginnen. Hiermee bedoel ik dus een paar stevige wapens, waarmee je een drive by kan doen. Verder zou ik ook een minigun meenemen die kun je vinden in het huis van Mike Toreno in the Desert. Op die wapens kun je het best ook goeie skills hebben, zo heb je bijvoorbeeld bij sommige wapens 2 in je handen want nog wel eens van toepassing kan komen. Doe het niet met de politieauto maar met een politiemotor. Zo kun je steeds schieten en je kan overal makkelijk tussendoor. Je kan natuurlijk ook een tank of de hunter nemen, maar dat vind ik nogal onhandig.

Als je een leuk voertuig uitgekozen hebt, start dan gewoon de vigilante missies. Zodra je de 1e moet doen pakken zul je ook een beetje moeten gokken waar hij langs gaat. Zo kan je hem als het ware opvangen en met je minigun neer schieten, zo doe ik het altijd. Je moet dan we leerst uit je auto stappen. Verder kun je ook gewoon achter hem aanrijden met je politiemotor en dan steeds op hem schieten wat ook goed werkt. Nog één tip mocht je net begonnen zijn met GTA dan kan je de vigilante omdat je dan enkel Los Santos hebt. Maar je kan ook wachten totdat bijvoorbeeld je driving skills beter zijn. In ieder geval veel succes

MvG, GTA-fan2

>>> Door Dutchy3010: Bronnen: klik en klik.<<<

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Jat een tank, zet de tank in een garage, save en ga dan de vigilante missies doen met de tank op de LV highway.

edit: gehaald! Klopt het trouwens dat het balkje met armor even groot blijft ondanks dat het 150 is geworden?

Bewerkt: door CJRZ
Geplaatst:
edit: gehaald! Klopt het trouwens dat het balkje met armor even groot blijft ondanks dat het 150 is geworden?

Ja, dat klopt, het balkje zal even groot blijven, alleen je armor zal minder snel afnemen. ;)

Geplaatst:

goeiedag,

ik had ook nog een vraag over vigilante. ik kom tot nu toe nog tot level 9, maar als ik bij level 4 ben ofzo krijg ook ik politie achter me aan...iemand die misschien weet hoe dit komt? en wat ik eraan kan doen (met je hpv1000 of ander voertuig kun je niet naar de pay n spray...)

bij voorbaat dank !!

Geplaatst:

Tjah, je kan even van je politievoertuig gaan, een ander voertuig stelen, even sprayen, en dan terug op je politievoertuig. Dit kan wel wat tijd innemen en dus heel moeilijk om op tijd terug in je politievoertuig te komen. Daarom kan je de Vigilante best met een Hunter of een Rhino doen. De Hunter valt moeilijk te raken, en de Rhino kan heel moeilijk kapot. Hoe je hier aangeraakt is al iets moeilijker. De Rhino krijg je nadat je de 100% hebt uitgespeelt. Maar je hebt de Vigilante nodig om de 100% te behalen. :duh: Dus zal je dit moeten stelen in de legerbasis, Area 69. Nadat je de Rhino gestolen hebt rijd je snel naar je garage in Verdant Meadows en save je.

De Hunter krijg je nadat je goud op alle onderdelen in de Flying School behaalt hebt.

Als je met cheats werkt heb je het natuurlijk iets makkelijker. :puh:

Je kan een cheat doen dat de politie weggaat.

PC: TURN DOWN THE HEAT

PS2: Right1.gifRight1.gifCircle.gifRight2.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gif

Xbox: R-toets.gifR-toets.gifBbutton.gifBlack.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gif

Ook kan je de cheat doen voor een Hunter en Rhino te spawnen. Deze vind je hier.

Geplaatst:
Tjah, je kan even van je politievoertuig gaan, een ander voertuig stelen, even sprayen, en dan terug op je politievoertuig. Dit kan wel wat tijd innemen en dus heel moeilijk om op tijd terug in je politievoertuig te komen. Daarom kan je de Vigilante best met een Hunter of een Rhino doen. De Hunter valt moeilijk te raken, en de Rhino kan heel moeilijk kapot. Hoe je hier aangeraakt is al iets moeilijker. De Rhino krijg je nadat je de 100% hebt uitgespeelt. Maar je hebt de Vigilante nodig om de 100% te behalen. :duh: Dus zal je dit moeten stelen in de legerbasis, Area 69. Nadat je de Rhino gestolen hebt rijd je snel naar je garage in Verdant Meadows en save je.

De Hunter krijg je nadat je goud op alle onderdelen in de Flying School behaalt hebt.

Als je met cheats werkt heb je het natuurlijk iets makkelijker. :puh:

Je kan een cheat doen dat de politie weggaat.

PC: TURN DOWN THE HEAT

PS2: Right1.gifRight1.gifCircle.gifRight2.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gif

Xbox: R-toets.gifR-toets.gifBbutton.gifBlack.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gifUpbutton.gifDown.gif

Ook kan je de cheat doen voor een Hunter en Rhino te spawnen. Deze vind je hier.

Hey, het is al gelukt:P ik heb die "race" : heli hell gedaan, met de hunter naar LV airport gevlogen, neergezet, gewacht totdat de tijd om is, en dan gaat je beeld weer terug naar het keuzescherm voor die races. dit sluit je af, en je hunter staat er nog mooi te wachten ! :) zo ben ik er aan gekomen. en op deze manier gaat vigilante heel gemakkelijk, had nou ook niet zoveel last van politie, 2 sterren max. maar toch bedankt ;)!

mooi man :tu: , de hunter vind ik wel het beste. ik heb wel eens lvl 48 behaald met dat kreng ^_^

Bewerkt: door tjerk

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...