kees1991 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 hoi. ik heb een vraag over hoe ik auto lampen maar in Photoshop maar ik bedoel dan dat die lampen dus... nou ik kan het niet zo goed uitleggen dus heb ik ff een paar voorbeelden dan is het ook wel duidelijk nou ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel. kan iemand uitleggen hoe je zo iets maakt ?? Reageren
Twankala Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Ik weet niet precies hoe je die strepen in Photoshop maakt, maar je kan het ook gewoon zelf fotograferen. Het beste is, als het een beetje donker is. Als je dan een foto maakt, dan moet je het diafragma heel klein maken, en de sluitertijd heel lang. Het zou me niks verbazen als die laatste foto zo gemaakt is. Uitleg: Door de diafragma en de sluiter kunnen tijdens een foto licht opvangen. Als je ze allebij heel erg open hebt staan, komt er te veel licht bij, en wordt de foto overbelicht. Als je de sluiter lang open hebt staan, krijg je een soort veeg over het scherm, wat er op het moment van de foto (sluitertijd) beweegt. In dit geval de lampen van de auto. Alleen je moet dan niet vergeten om het diafragma goed dicht maken, want anders is de foto te overbelicht. Als je bijvoorbeeld een vliegend beest wil fotograferen, dan moet de sluitertijd (de foto) heel kort zijn, en dan moet het diafragma goed open staan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Succes! @Hieronder: Ik weet 99.9% zeker dat het ook met Photoshop kan, maar ik weet niet precies hoe. Wat Dhr.Gybrus zegt kan helpen. Verder zou ik dit topic gewoon nog open houden, om te kijken of er nog iemand reageert. Bewerkt: 29 januari 2008 door Twankala Reageren
kees1991 Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 A oke bedankt. ik begrijp hoe ze het maaken. tog jammer dat het niet kan met photoshop ik zal eens gaan kijken of ik een keer met de camera op stap sal gaan. bedankt. Reageren
gybrus Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Een mogelijkheid is om met een ronde brush een lijn te trekken deze een outer en inner glow te geven aantal kleurtjes etc. Eigenlijk veel tekenen, Proberen en als je denkt dat het klaar is gewoon doorgaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.