Jump to content

weet wie ice cold killer(s) zijn


cesar vialpando

Recommended Posts

als je goed kijkt naar het gta san andreas the introduction filmpje (hetgene je hier kan downloaden) dan zie je twee mannen in de woestijn een lijk in de put dumpen wat en het ook op de juiste plaats is die jullie aangestipt hebben misschien zijn dat dan wel de ice cold killer(s)

:ph34r: :ph34r: :ph34r:

Link to comment
Delen op andere websites

als je goed kijkt naar het gta san andreas the introduction filmpje (hetgene je hier kan downloaden) dan zie je twee mannen in de woestijn een lijk in de put dumpen wat en het ook op de juiste plaats is die jullie aangestipt hebben misschien zijn dat dan wel de ice cold killer(s)

:ph34r:  :ph34r:  :ph34r:

ik me nix herineren dat ik het heb gezien in dat filmpje maar zal vanaaf kijken heb het filmpje op mijn pc staan ;)

mrkookie ga naar www.gtagames.nl/downloads(staat bij menu op de hoofdpagina) en daar moet je het filmpje kunnen downloaden ;)

Bewerkt: door tupac
Link to comment
Delen op andere websites

Omdat hij staat op http://www.rockstargames.com/sanandreas/ druk dan op movies en dan The Indrotuction dvd trailer..

Als je goed kijkt zie je een weg op die berg en dat heb je bij die kuil niet met die Bobcat dus dat ie die Ice Colt Killer niet

goor man daarvoor zie je een politie agent iemand voor zen kop trappen

Link to comment
Delen op andere websites

dit zouden de aanwijzingen van de eggs oplossen. :ph34r:

check maar naar pilice brulity enal. :rolleyes:

dit moet een pure aanwijzing van rockstar games zijn.

Bewerkt: door easter egg
Link to comment
Delen op andere websites

dit zouden de aanwijzingen van de eggs oplossen. :ph34r:

check maar naar pilice brulity enal. :rolleyes:

Silm gedacht easter egg!!!!

Dit kan misschien een paar eggs oplossen. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...