Jump to content

[Help]Joinen Onmogenlijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb geprobeerd SA:MP te spelen, maar telkens als ik een server join, wordt het beeld wit-zwart-wit-zwart-wit-zwart, en dan krijg ik het gewone singleplayer menu (Main Menu). Als ik dan een savegame ga laden, crasht GTA San Andreas.

In dit main menu staat versie: 1.01 (dit is toch de goede)

Downgrade werkt niet? {Unknown version} dus ga ik er van uit dat de versie goed is...

Iemand enig idee hoe het kan dat ik deze fout krijg??

Alvast bedankt<<

Joep

Geplaatst: (bewerkt)

Je hebt V1.01, en daar valt (bij nader inzien) niet mee te modden. De versie waar wel mee valt te modden is V1 of een gepatchte V2. V1.01 is de versie van www.nomorehotcoffee.com, een door Rockstar gereleasde site. Als je die download pakt doet hij het sowieso niet, omdat deze patch het modden voorkomt. De patch die benodigd is om te kunnen modden is die uit de download database. Deze om precies te zijn. Probeer het nu nog eens.

Werkt het niet? Dan is het een probleem aan je gta_sa.exe. Dat probleem treedt op als je versie illigaal is, of als je een No-CD crack gebruikt.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:

dus als ik San Andreas illigaal heb, dus met crack, kan ik de multiplayer niet spelen?

Geplaatst: (bewerkt)
dus als ik San Andreas illigaal heb, dus met crack, kan ik de multiplayer niet spelen?

Als jij San Andreas illegaal hebt, mogen we jou sowieso niet helpen.

Grondregels

-Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...