GTA-The-Best Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik heb een psp met fw 3.80 en heb op deze site gedownload http://store.playstation.com/store/product...PCRIDGEII000001 en toen drukte ik p dowloaden opslaa> Zette ik het in een map van me en ging ik naar me ps toe en ging ik op psp klikken en dan game. en dan neerzetten het is een xpd bestand met een media player tekentje! maar dn sluit ik me psp van de pc af en ga ik naar umd opgeslagen ofsw en dan komt er beschadigde data ;s Reageren
Ikkes Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Hey, Zoals ik het zo lees denk ik dat er op de een of andere manier iets fout gegaan is met het installeren/overzetten naar je PSP. De enige optie is denk ik gewoon even opnieuw downloaden en kijken of het dan werkt. Mocht het dan nog niet werken kunnen we altijd verder kijken naar de eventuele achterliggende problemen als verkeerde/kapotte usb kabel of slechte download. Maar tot die tijd: Probeer het nog eens te downloaden . Reageren
DJRobin Geplaatst: 7 februari 2008 Rapport Geplaatst: 7 februari 2008 Je kunt hem ook vie je psp downloaden, dan komt hij in de goede map! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.