toysoldier Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 hey iedereen ik ben een beetje nieuw hier. maar ik vroeg me af hoe ik aan het politie pakje kan komen. ik hoorde dat je dat via barbara moest doen maar volgens mij heb ik die al 100 % waar kan ik dat kijken ? of beter, weet iemand een goede 100% save waar ik ECHT alles heb ? dus ook politie pakje thanks Reageren
Basssss Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 hey iedereenik ben een beetje nieuw hier. maar ik vroeg me af hoe ik aan het politie pakje kan komen. ik hoorde dat je dat via barbara moest doen maar volgens mij heb ik die al 100 % waar kan ik dat kijken ? of beter, weet iemand een goede 100% save waar ik ECHT alles heb ? dus ook politie pakje thanks Als je met Barbara 100% hebt, vind je hem in de kledingkast onder 'special'. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Heej, Behalve door je kledingkast te bekijken kun je ook gewoon bij je stats zien in het hoofdmenu. MvG, GTA-fan2 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 hey iedereenik ben een beetje nieuw hier. maar ik vroeg me af hoe ik aan het politie pakje kan komen. ik hoorde dat je dat via barbara moest doen maar volgens mij heb ik die al 100 % waar kan ik dat kijken ? of beter, weet iemand een goede 100% save waar ik ECHT alles heb ? dus ook politie pakje thanks Je moet dan naar je kledingkast gaan en onder het kopje ''Special'' kijken. Daar moet je dan ergens ''Police Uniform'' zien staan. Een savegame van V2 vind je >>hier<< en een van V1 >>hier<< Reageren
toysoldier Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 hey iedereenik ben een beetje nieuw hier. maar ik vroeg me af hoe ik aan het politie pakje kan komen. ik hoorde dat je dat via barbara moest doen maar volgens mij heb ik die al 100 % waar kan ik dat kijken ? of beter, weet iemand een goede 100% save waar ik ECHT alles heb ? dus ook politie pakje thanks Je moet dan naar je kledingkast gaan en onder het kopje ''Special'' kijken. Daar moet je dan ergens ''Police Uniform'' zien staan. Een savegame van V2 vind je >>hier<< en een van V1 >>hier<< thanks ghostrider en die andere ook Reageren
Basssss Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 [...]thanks ghostrider en die andere ook Ben ik zeker weer 'die andere'. Reageren
patrick1995 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Je moet 'n bepaalde missie behalen. Reageren
Dastard Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Je moet 'n bepaalde missie behalen. Ja, in Vice City de missie "Cop Land". In SA krijg je de policesuit door 100% te krijgen met Barbara Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.