WALLAH Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Hoe maak mijn http://img530.imageshack.us/my.php?image=devilgirlen9.png <<< dese kleiner want je ziet er sit nog een rand omheen en ik wil em voor de forum gebruiken kan iemand me helpen pls! Reageren
Twankala Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) - Open het psd bestand weer in Photoshop. - Maak een nieuwe layer aan. - Ga naar Image -> Apply Image. - Druk op ctrl + T - Houdt shift ingedrukt tijdens het verkleinen, zodat hij goed in verhouding blijft. Zo lukt het denk ik wel. Succes! Edit: Als je alleen de pop-out wil verkleinen, moet je: - Open het psd bestand weer in Photoshop. - Selecteer de layer met de render. - Druk op ctrl + T - Houdt shift ingedrukt tijdens het verkleinen, zodat hij goed in verhouding blijft. Bewerkt: 28 januari 2008 door Twankala Reageren
WALLAH Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 - Open het psd bestand weer in Photoshop.- Maak een nieuwe layer aan. - Ga naar Image -> Apply Image. - Druk op ctrl + T - Houdt shift ingedrukt tijdens het verkleinen, zodat hij goed in verhouding blijft. Zo lukt het denk ik wel. Succes! het werkte voor een deel !!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.