Jump to content

DevilGall :)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Rate mijn sig please dit is de eerste keer dat ik met pop out werk :D

devilgirlxr6.png

niet die onderste he!

Bewerkt: door WALLAH
Geplaatst:

Goed gedaan voor een eerste keer, kleuren goed gekozen en uhh interressante render ;) Een paar kleine dingetjes;

De tekst is iets te donker en had misschien beter in de linkeronderhoek gekund, en dus wellicht in een andere kleur. Wel heb je nu niet de tekst zo groot gemaakt, wat al een hele verbetering is. De render ziet er een beetje ingedrukt uit, heb je hem geresized? Probeer dan de verhoudingen in tact te laten anders krijg je een ingedrukte render of een uitgerekte. Verder heb ik op deze sig weinig aan te merken, je hebt lekker gebrushed en het pop-out gedeelte is goed gelukt. Ik geef de sig een 7.5/10 ;)

Geplaatst:
Goed gedaan voor een eerste keer, kleuren goed gekozen en uhh interressante render ;) Een paar kleine dingetjes;

De tekst is iets te donker en had misschien beter in de linkeronderhoek gekund, en dus wellicht in een andere kleur. Wel heb je nu niet de tekst zo groot gemaakt, wat al een hele verbetering is. De render ziet er een beetje ingedrukt uit, heb je hem geresized? Probeer dan de verhoudingen in tact te laten anders krijg je een ingedrukte render of een uitgerekte. Verder heb ik op deze sig weinig aan te merken, je hebt lekker gebrushed en het pop-out gedeelte is goed gelukt. Ik geef de sig een 7.5/10 ;)

dankje :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...