GTAIVfreak Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Reageren
philip14 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Ik zie niks hoor Reageren
pilot Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Ik zie niks hoor Je moet de foto inzoomen. Dan zie je iets roods boven het hoofd van een persoon, die voor de deur, op de veranda staat. Reageren
2fast{0} Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Ik zie niks hoor Je moet de foto inzoomen. Dan zie je iets roods boven het hoofd van een persoon, die voor de deur, op de veranda staat. Ik vind het eerder als bloed op de ramen lijken. Bewerkt: 28 januari 2008 door 2fast{0} Reageren
pilot Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Ik zie niks hoor Je moet de foto inzoomen. Dan zie je iets roods boven het hoofd van een persoon, die voor de deur, op de veranda staat. Ik vind het eerder als bloed op de ramen lijken. Nu je het zegt, kan je wel gelijk hebben ja. Reageren
philip14 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Ik zie niks hoor Je moet de foto inzoomen. Dan zie je iets roods boven het hoofd van een persoon, die voor de deur, op de veranda staat. Ik vind het eerder als bloed op de ramen lijken. Nu je het zegt, kan je wel gelijk hebben ja. Dat denk ik eerder, ik denk niet dat het de bedoeling van R* is om die pijl bijna ontzichtbaar te maken Reageren
AXIO Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Ik zie niks hoor Je moet de foto inzoomen. Dan zie je iets roods boven het hoofd van een persoon, die voor de deur, op de veranda staat. Ik vind het eerder als bloed op de ramen lijken. Nu je het zegt, kan je wel gelijk hebben ja. Dat denk ik eerder, ik denk niet dat het de bedoeling van R* is om die pijl bijna ontzichtbaar te maken ik denk dat het een missie is, en die gozer moet je vast vermoorden dan Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Missies start je nog wel gewoon met van die ronde gekleurde lichtcirkels.. oranje ofzo geloof ik. Maar wat dat rode is op die screenshot, geen flauw idee. Ziet er niet echt uit als een pijltje oid. Reageren
GTAIVfreak Geplaatst: 28 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 de nieuwe screens zijn volgens mij in-game screens. Op de screen waar Niko bij een huis staat te schieten is in-game omdat er een rood pijltje boven zijn hoofd staat te zweven, Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 de nieuwe screens zijn volgens mij in-game screens. Op de screen waar Niko bij een huis staat te schieten is in-game omdat er een rood pijltje boven zijn hoofd staat te zweven, alle screens zijn ingame screens Reageren
nationalist Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 de nieuwe screens zijn volgens mij in-game screens. Op de screen waar Niko bij een huis staat te schieten is in-game omdat er een rood pijltje boven zijn hoofd staat te zweven, alle screens zijn ingame screens euh..... NEE Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 de nieuwe screens zijn volgens mij in-game screens. Op de screen waar Niko bij een huis staat te schieten is in-game omdat er een rood pijltje boven zijn hoofd staat te zweven, alle screens zijn ingame screens euh..... NEE Euhh alle screenshots van gta 4 zijn ingame op een 360 gemaakt, alle trailers ook. Sommige zijn van cutscenes, maar cutscenes worden ook ingame gerendered dus maakt het niet uit.. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ah ik denk dat het geen pijltje is, maar wat wel weet ik niet Reageren
IV trailer Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 de nieuwe screens zijn volgens mij in-game screens. Op de screen waar Niko bij een huis staat te schieten is in-game omdat er een rood pijltje boven zijn hoofd staat te zweven, Je gaat ook lekker zoon bijna niet zichtbaar pijltje gebruiken. Volgens mij is het gewoon iets wat op de deur zit hoor. Reageren
js007 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 een rood pijltje ( niet voor het richten ) het is vast voor te zeggen waar er vijanden staan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.