Jump to content

Marker boven actor op screen ?


GTAIVfreak

Recommended Posts

De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover.

Ik zie niks hoor

Je moet de foto inzoomen. Dan zie je iets roods boven het hoofd van een persoon, die voor de deur, op de veranda staat. :puh:

Ik vind het eerder als bloed op de ramen lijken. :7

Nu je het zegt, kan je wel gelijk hebben ja. :7

Dat denk ik eerder, ik denk niet dat het de bedoeling van R* is om die pijl bijna ontzichtbaar te maken ^_^

Sure bloed in de vorm van een driehoekje naar beneden :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    5

  • pilot

    4

  • The Brasco

    3

  • philip14

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

een rood pijltje ( niet voor het richten ) het is vast voor te zeggen waar er vijanden staan ^_^

ik dacht dat ze dat er hadden uitgehaald en dat je bijv. degene moest bellen die je moest aanvallen om erachter te komen wie het is tjaa kan natuurlijk ook aan mij liggen...

Link to comment
Delen op andere websites

een geest!! :O het huis ziet er ook niet echt modern uit dus dat zal het wel zijn :puh:

haha neej denk eerder dat het iets op de deur zit ofzo. Want er was al bevestigd dat er geen markeringen in het spel zouden zitten en dat je ej slachtoffers dus moet zoeken met behulp van computers en telefoons enzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal toch wel op iemand kunnen richten dmv markering of hoe zit het? Misschien zoekt Niko zijn target op dit moment al met r1 knop?..

ja er zijn nog wel bepaalde markeringen. Zoals een soort health metertjes van mensen waar op je richt met je pistool net als in SA. Maar in deze screenshot is het geen markering lijkt mij. Die dingen zetten ze meestal wel uit bij het maken van screenshots/trailers.

Link to comment
Delen op andere websites

een rood pijltje ( niet voor het richten ) het is vast voor te zeggen waar er vijanden staan ^_^

Hij zegt ook dat het misschien voor aangeven vijanden is.

Maar dat denk ik ook niet, want het is heel slecht zichtbaar.

Het is waarschijnlijk gewoon bloed dat op de deur is gekomen omdat nico al een keer heeft geschoten.

Link to comment
Delen op andere websites

een rood pijltje ( niet voor het richten ) het is vast voor te zeggen waar er vijanden staan ^_^

Hij zegt ook dat het misschien voor aangeven vijanden is.

Maar dat denk ik ook niet, want het is heel slecht zichtbaar.

Het is waarschijnlijk gewoon bloed dat op de deur is gekomen omdat nico al een keer heeft geschoten.

er komt toch ook een map ( kaart) in gta4 dus het zal daar ook zichtbaar zijn ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

nee dat is geen bloed dat zie je toch zo

veel te licht en bloed is iets feller van kleur.

maar het kan ook zijn als je nu bv in de flik zijn hoofd

schiet dat er bloed uitspetst dat kan ook.

maar volgens mij is het een marker dat iets moderner

is gemaakt via je pc zie je het mischien niet goed

maar als je speelt zul je het wel beter zien.

Bewerkt: door thug
Link to comment
Delen op andere websites

Zou het niet een marker kunnen zijn di everschijnt boven iemands hoofd als je hem eenmaal getraceerd hebt?? Dat je hem wel moet zoeken maar dat als je hem gevonden hebt er een markertje boven zijn hoofd verschijnt dat dat hem is.. Want in een wilde achtervolging wil je je slachtoffer natuurlijk nog wel eens uit het oog verliezen..

Denk trouwens ook dat dit van de missie is dat je die ene gozer moet opsporen via de politiecomputer en hen dan moet vermoorden.. Die uit de laatste preview. (Maar dat is dan weer ff wat anders :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

hmm...

je zou wel eens gelijk kunnen hebben,

het is zeker geen bloed.

maar ze hebben idd gezegt dat er geen markers zouden zijn.

mischien alleen niet bij de persoon die je moet vermoorden

maar ik denk niet dat het een marker is want het zou dan de 1e screen zijn waar je een marker ziet, waarom zie je de HUD dan niet? en de radar?

een fout lijkt me niet

dus wel beetje vergezocht maar leuk gevonde

greetz thagtaking :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...