Jump to content

Marker boven actor op screen ?


GTAIVfreak

Recommended Posts

  • Reacties 40
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    5

  • pilot

    4

  • The Brasco

    3

  • philip14

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover.

Bij dat huis staat trouwens KLM op de zijkant xD

Link to comment
Delen op andere websites

De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover.

Bij dat huis staat trouwens KLM op de zijkant xD

Volgens mij heb je gelijk ja. Het is een M of het lijkt op een M. :puh:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

waarom is de grond onder die politie auto eigelijk rood?

Volgens mij is dat het licht van de zwaailichten van de Politie wagen :puh:. Vraag me alleen niet waarom het licht ook onder de wagen schijnt. Waarschijnlijk nog een bugje of een reflectie ofzo :).

Link to comment
Delen op andere websites

je weet tog soms als mensen een foto maken van een screenshot dat je dan zo een rood lampje dat aan de camera bevestigt is ziet en soms weerspiegelt dat kleine lichtje in de screenshot zelf.tenminste dat is mijn theorie

Link to comment
Delen op andere websites

je weet tog soms als mensen een foto maken van een screenshot dat je dan zo een rood lampje dat aan de camera bevestigt is ziet en soms weerspiegelt dat kleine lichtje in de screenshot zelf.tenminste dat is mijn theorie

Ze maken die screenshots niet met een camera hoor :puh: Alle screenshots (die je hier in de galerij vind) zijn direct opgenomen digitaal van het spel, daar gebruiken ze echt geen camera's voor :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

je weet tog soms als mensen een foto maken van een screenshot dat je dan zo een rood lampje dat aan de camera bevestigt is ziet en soms weerspiegelt dat kleine lichtje in de screenshot zelf.tenminste dat is mijn theorie

Die theorie klopt, alleen R* gebruikt een apparaatje die je op de 360 of PS3 aansluit, en die screenshots neemt wanneer je dat wilt.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

waarom is de grond onder die politie auto eigelijk rood?

Volgens mij is dat het licht van de zwaailichten van de Politie wagen :puh: . Vraag me alleen niet waarom het licht ook onder de wagen schijnt. Waarschijnlijk nog een bugje of een reflectie ofzo :) .

Misschien is het neonlicht en is die politieauto gepimpt :puh: . Ik denk zelf dat het licht te maken heeft met de omgeving. Ik denk dat het ook door de zon komt. Wie weet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat rode onder de politie auto is denk ik gewoon zonlicht. Als de zon bijna onder is, krijgt je soms rood zonlicht :Y

Edit: Volgens mij staan de politiezwaailichten niet eens aan :7

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...