~Victorious~ Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 Het lijkt mij een klein beetje op een pijl als je de afbeelding heel groot zet. Maar het kan al die dingen die hierboven genoemd zijn ook zijn. grtz ~Victorious~ Reageren
analyzer Geplaatst: 2 februari 2008 Rapport Geplaatst: 2 februari 2008 waarom is de grond onder die politie auto eigelijk rood? Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 3 februari 2008 Rapport Geplaatst: 3 februari 2008 Dat zal waarschijnlijk bloed zijn. Reageren
The Brasco Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Bij dat huis staat trouwens KLM op de zijkant xD Reageren
pilot Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) De nieuwe screenshots zijn inn-game screens omdat je op deze screen een rood pijltje kan zien boven je tegenstander zijn hoofd. Hadden ze niet gezegd dat er geen markeringen zouden zijn boven je doelwit. Wat denken jullie hierover. Bij dat huis staat trouwens KLM op de zijkant xD Volgens mij heb je gelijk ja. Het is een M of het lijkt op een M. Bewerkt: 6 februari 2008 door pilot Reageren
Carloke Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 waarom is de grond onder die politie auto eigelijk rood? Volgens mij is dat het licht van de zwaailichten van de Politie wagen . Vraag me alleen niet waarom het licht ook onder de wagen schijnt. Waarschijnlijk nog een bugje of een reflectie ofzo . Reageren
PowerPats Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 je weet tog soms als mensen een foto maken van een screenshot dat je dan zo een rood lampje dat aan de camera bevestigt is ziet en soms weerspiegelt dat kleine lichtje in de screenshot zelf.tenminste dat is mijn theorie Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 je weet tog soms als mensen een foto maken van een screenshot dat je dan zo een rood lampje dat aan de camera bevestigt is ziet en soms weerspiegelt dat kleine lichtje in de screenshot zelf.tenminste dat is mijn theorie Ze maken die screenshots niet met een camera hoor Alle screenshots (die je hier in de galerij vind) zijn direct opgenomen digitaal van het spel, daar gebruiken ze echt geen camera's voor Reageren
FerryN Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 je weet tog soms als mensen een foto maken van een screenshot dat je dan zo een rood lampje dat aan de camera bevestigt is ziet en soms weerspiegelt dat kleine lichtje in de screenshot zelf.tenminste dat is mijn theorie Die theorie klopt, alleen R* gebruikt een apparaatje die je op de 360 of PS3 aansluit, en die screenshots neemt wanneer je dat wilt. Greetz Reageren
pilot Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 waarom is de grond onder die politie auto eigelijk rood? Volgens mij is dat het licht van de zwaailichten van de Politie wagen . Vraag me alleen niet waarom het licht ook onder de wagen schijnt. Waarschijnlijk nog een bugje of een reflectie ofzo . Misschien is het neonlicht en is die politieauto gepimpt . Ik denk zelf dat het licht te maken heeft met de omgeving. Ik denk dat het ook door de zon komt. Wie weet. Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 februari 2008 Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Dat rode onder de politie auto is denk ik gewoon zonlicht. Als de zon bijna onder is, krijgt je soms rood zonlicht Edit: Volgens mij staan de politiezwaailichten niet eens aan Bewerkt: 6 februari 2008 door SoaDT0M Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.