fabio000 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Hallo ik heb een vraag (ik heb het forum gelezen) want ik wil een goede map editor waar je ook de hoogte en zo kan bepalen van objecten(degene die ik vond op het forum was med maar dei is traag en werkt ook niet echt goed) want ik wil graag een stunt map maken! Alvast bedankt! ik heb het mappen met med gelezen maar zoals er staat hij crasht! kan iemadn me helpen door tips te geven of een ander progamma te vinden? Alvast bedankt! Bewerkt: 31 januari 2008 door Wazuup Reageren
Donwell Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 In de 'Master Tutorial List' vind je veel tuts over het modden, waaronder deze. Lees hem eventjes goed door, dan zou het wel moeten lukken. Succes. Reageren
Black Force Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Dat je MeD traag is, ligt waarschijnlijk aan het feit dat jij de hele San Andreas map erin laad, je moet gewoon 1 of 2 stukken tegelijk laden, en niet de hele map. Dan zal je zien dat het wel wat sneller is. Greetz, Black Force Reageren
fabio000 Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Dat je MeD traag is, ligt waarschijnlijk aan het feit dat jij de hele San Andreas map erin laad, je moet gewoon 1 of 2 stukken tegelijk laden, en niet de hele map. Dan zal je zien dat het wel wat sneller is.Greetz, Black Force heb ik ook al geprobeert alleen LA maar werkte ook niet of is MED alleen voor xp en niet voor vista? Toch bedankt Reageren
Marioleo69 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Staan meschien ander programma's aan. Zet die dan uit! Bij mij loopt MEd ook sloom als ik bijvoorbeeld een ander programma wat veel van mijn computer vergt. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ik gebruikte MEd vroeger iedere dag Als bij jou zo traag loopt, dan ligt het aan je videokaart. MEd gebruikt veel van de videokaart! Reageren
fabio000 Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Staan meschien ander programma's aan.Zet die dan uit! Bij mij loopt MEd ook sloom als ik bijvoorbeeld een ander programma wat veel van mijn computer vergt. oke bedankt bedankt voor de tips, alleen nog een probleem want met de map editor van deze site crasht hij meteen een andere niet (die is dus die slome) maar dan zie ik geen goede textures en kleur alleen een beetje wit kan iemand een goede map editor vinden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.