surigangsta Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 (bewerkt) Hallo khad kleine eilandje gemaatk en alles siet er in 3ds max heelg oed uit maar als ik t in game sie valt t hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEééeel erg tege ingame Heel erg ongedetaieerd ( hoejt oo k scrijft PLS HELP! Bewerkt: 28 januari 2008 door surigangsta Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Hier zit ik ook mee Vroeger lukte deze boel me aardig en dan na men GTA-loze periode.. Niks meer Dus als iemand weet wat het probleem is, antwoordt dan ook voor mij. Tom Reageren
Wazuup Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ik zou even het ID nummer van je Polygonen nakijken, te vinden ergens bij editable poly, als je een polygon selecteert. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Map channel staat op 1 bij material editor en ook bij editable poly en nog steeds blijft het zo. Nog redenen waarom dit zich zou kunnen voordoen ? Tom Reageren
surigangsta Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 uh maar wazuup wat helpt da t dan bij mn textures goed te krijge ingame? Reageren
Big Boss Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Misschien kan dit je nog helpen: Klik. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Heb je na het UVW mappen wel opnieuw Editeble Poly gedaan? Heb je zoals Wazuup zij de ID nummers van alle polygons op "1" staan? Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 Dus eigenlijk eerst UVW gebruiken en dan pas material editor en draaien en vlak voor exporten terug op editable poly zetten ? Tom Reageren
surigangsta Geplaatst: 10 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2008 ksnap t nog steeds niej kan iemand tut make alvast Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.