Jump to content

texture ingame anders dn 3ds max


Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo :cya:

khad kleine eilandje gemaatk en alles siet er in 3ds max heelg oed uit maar als ik t in game sie

valt t hEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEééeel erg tege ingame Heel erg ongedetaieerd ( hoejt oo k scrijft

PLS HELP!

post-82287-1201549654_thumb.jpg

Bewerkt: door surigangsta
Geplaatst:

Hier zit ik ook mee :duh: Vroeger lukte deze boel me aardig

en dan na men GTA-loze periode.. Niks meer :N

Dus als iemand weet wat het probleem is, antwoordt dan ook voor mij.

Tom :cya:

Geplaatst:

Map channel staat op 1 bij material editor en ook bij editable poly en nog steeds blijft het zo.

Nog redenen waarom dit zich zou kunnen voordoen ?

Tom :cya:

Geplaatst:

Heb je na het UVW mappen wel opnieuw Editeble Poly gedaan? Heb je zoals Wazuup zij de ID nummers van alle polygons op "1" staan?

Geplaatst:

Dus eigenlijk eerst UVW gebruiken en dan pas material editor en draaien en vlak voor exporten terug op editable poly zetten ?

Tom :cya:

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...