Scarface92 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Hey Ik wil binnenkort een stunt filmpje gaan maken. Dat ga ik dan doen met een Jetski over het water. Omdat het voertuig zeer snel gaat en je er gigantisch mee kunt gaan stunten. Alleen nu vraag ik me af waar ik het beste kan gaan stunten met de Jetski.. Weet er iemand een paar plaatsen, dan zou dat heel mooi zijn! Een kaartje zou wel handig zijn met de aangegeven stunt plaatsen. Greetz, GrandTheftTwanO Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Ken je de missie Say Cheese van Reni nog? In die missie moest je een aantal stunts doen met een Jetski, dat zijn de beste stunts om te doen met een Jetski. Die stunts kun je vinden bij het golfterein van Vice City, succes. Reageren
M4X Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 Er zijn een aantal Unique Stunt die je moet halen met de Jetski, ik denk dat die erg geschikt voor je zijn. Hier vind je de kaart met unique stunts, en ik denk dat met name 26 en 28 erg geschikt zijn. Daarnaast is de zijmissie Watersports ook soms erg spectaculair en dus handig voor een stuntfilmpje. Veel succes ermee Reageren
philip14 Geplaatst: 28 januari 2008 Rapport Geplaatst: 28 januari 2008 De schuine hellingen waarmee je op de kade kan komen vanuit het water Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ik weet niet zeker of dit ook in VCS kan maar het kon wel in de gewone Viec City. Je kan gewoon hellingen in het spel zetten op de plaatsen waar jij dat wilt met moomapper. Reageren
Pietje II Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ik weet niet zeker of dit ook in VCS kan maar het kon wel in de gewone Viec City. Je kan gewoon hellingen in het spel zetten op de plaatsen waar jij dat wilt met moomapper. GTA Vice City Stories is alleen uitgekomen voor de PlayStation Portable en PlayStation 2, dus is er helaas geen speciaal programma als de MooMapper voor te ontwikkelen. Wel kun je met het CheatDevice objecten, zoals schansen, plaatsen. Echter kun je hier alleen gebruik van maken op de PlayStation Portable míts je de juiste (custom) firmware hebt, en als je die niet hebt, zullen we je daar helaas niet mee mogen helpen op dit forum aangezien het een illegale gelegenheid is. Hoe dan ook, mocht je gebruik kunnen maken van CheatDevice, dan kun je objecten plaatsen waar je maar wilt. Zo zou je een mooie parade van schansen kunnen maken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.