Sasuke Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Gta_badman wou weten, dus zou wel handig zijn voor iedereen. Hoe krijg je je plaatje in Signature formaat ? 1)Je opent je plaatje, ookal is hij 800 × 600 of wat voor grootte je plaatje is, het maakt niet uit. 2)Je drukt CTRL + A, zo selecteer je je hele plaatje. 3)Druk CTRL + C om alles te kopiëren. 4)Ga naar File > New ( CTRL + N ). 5)Stel je Sig-formaat in ( 500 × 100 in dit geval ). 6)Druk op CTRL + V 7)Nu zie je je plaatje, ga naar de move-tool ( V ) Nu heb je al een groot deel van je signature, maar je wilt een kleine border eromheen ? Geen probleem ! 9)Maak een nieuwe layer aan ( Shift CTRL + N en klik op OK. 10)Klik op L Vervolgens rechtermuisknop op "lasso-tool" en zorg dat je de Polygonal Tool geselecteerd hebt. Tip : Gebruik Shift voor de beste rechte lijnen 11)Ga nu naar de blending options ( Rechts beneden zie je een PS logo met de letter F ). 12)Wijzig je border naar eigen smaak, maak een stroke aan, bevel & emboss etc. ) Waar download ik fonts ? dafont.com 1001fonts.com Hoe maak ik transparante plaatjes ? File > New > Contents ( onderaan ) > Transparant Hoe maak ik een mooie flits effect ? Filters > Render > Lens Flare Waar haal ik PhotoShop ! Winkel ! Voor een prijs van ong. €700 - 1000 Of anders download je een 30day Trial. Te vinden op de site van Abdobe en Download.com Hoe vraag ik een vraag ? PM of doe 't hier... Reageren
Timotees Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Winkel ! Voor een prijs van ong. €700 - 1000Of anders download je een 30day Trial. Te vinden op de site van Abdobe en Download.com is een directe link hiernaar toe plaatsen niet warez request? Reageren
Sasuke Geplaatst: 23 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 maart 2005 Winkel ! Voor een prijs van ong. €700 - 1000Of anders download je een 30day Trial. Te vinden op de site van Abdobe en Download.com is een directe link hiernaar toe plaatsen niet warez request? Trial betekend tijdelijk. En de site die ik net noemde is geen warez, je vind geen stuff zoals PhotoShop Full, of andere programma's. Alleen maar gratis downloads en trials. Reageren
-Niels- Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Jow hayate, harstikke bedankt. Hier mijn eerste sig...(met plaatje ) Reageren
BrokenTable Geplaatst: 24 maart 2005 Rapport Geplaatst: 24 maart 2005 Hieronder een manier om een uisnede uit een image te halen en die te gebruiken voor je signature en dat dan te verschalen naar 500x100. 1) Rechthoek selectie tool starten (M) 2) Bij Style (toolbar) Fixed Aspect Ratio kiezen, daar 500 en 100 invullen 3) Een selectie in je image maken 4) CTRL-V om te kopieeren 5) Ga naar File > New ( CTRL + N ). 6) Maat niet aanpassen. Is de maat van je selectie 7) Druk op CTRL + V Bij Image => Imagesize 500 en 100 invullen. Het plaatje verschaald nu, er wordt dus niets afgesneden 9) verder lezen bij Hayate's 1e post nummer 8 Reageren
-Niels- Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 een nieuwe. als iemand hem wil hebben? ik zet je naam erin!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.