Dennizzzz Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Mn trial is over en heb nog maar amper 1 sig gemaakt wat nu?? Ik ga het dus egt niet kopen he Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Mn trial is over en heb nog maar amper 1 sig gemaakt wat nu?? Ik ga het dus egt niet kopen he Zal wel moeten hè ? Maar een tip : Als je je PC format dan kan je 'm weer gebruiken. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) Dan zit er dus ergens een bestandje wat het weer herkent Maar waar <_< EDIT: Kan ik ook brushes met Jasc paint shop pro?? Bewerkt: 28 maart 2005 door Dennizzzz Reageren
Timos Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Kan je een Trial niet bijv. 2 keer downloaden?? Reageren
Sasuke Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Kan je een Trial niet bijv. 2 keer downloaden?? Nee, trial is alleen 30 dagen meer niet. Tenzij je je PC moet formatten, dan kan 't wel. Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 28 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Sorry dat ik even off-topic ga maar hier zitten denk ik de meeste sig makers.. wie kan hier goed overweg met JASC PAINT SHOP PRO 9 ?? Ik snap er namelijk niet echt veel van, als het iemand het beetje kan uitleggen dan is dat top Reageren
Vinewood Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Geplaatst: 28 maart 2005 Kan je een Trial niet bijv. 2 keer downloaden?? Nee, trial is alleen 30 dagen meer niet. Tenzij je je PC moet formatten, dan kan 't wel. de adobe makers hebben dat bestand van die trial echt ergens heel goed verstopt als je dat kan vinden kan je dat er zo uit gooien en voila je heb full versie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.