Time Fighter Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Kun je met photoshop tekst laten bewegen? Reageren
Sasuke Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Geplaatst: 29 maart 2005 Nee, daar is ImageReady voor. Reageren
Timos Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Ik heb een tut voor ImageReady gemaakt Hij was bedoelt voor een ander Forum dus de tekst is niet als reclame bedoelt! Dit keer maak ik een Tut over ImageReady (IR) 1) In PhotoShop (PS) maak je een plaatje ZONDER TEKST!!! Of gebruik deze: 2) Zip hem naar IR dat doe je door CTRL + M te drukken of op deze knop: Ga naar: Window en zet de volgende dingen aan: animation layers layers options/style Als ze nog niet aan stonden 3) Daar schrijf je je tekst erop met de Typ Tool [T] Hoe je daar een mooie tekst maak? Geen idee.. Kijk maar even bij: Styles 4) Nu zet je je Fill Opacity op 0% 5) Maak een New Frame aan dat doe je zo: 6) Zet daar de Fill Opacity op 100% 7) Klik op: Tweens Animation Frames. Je krijgt nu dit: 9) Ik zet hem altijd op 20 maar je kan hem ook op andere zetten.. Nu ben je klaar. Druk op de Play-Knop om te kijken of 'ie goed geworden is.. Reageren
Time Fighter Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik heb een tut voor ImageReady gemaakt Hij was bedoelt voor een ander Forum dus de tekst is niet als reclame bedoelt! Dit keer maak ik een Tut over ImageReady (IR) 1) In PhotoShop (PS) maak je een plaatje ZONDER TEKST!!! Of gebruik deze: 2) Zip hem naar IR dat doe je door CTRL + M te drukken of op deze knop: Ga naar: Window en zet de volgende dingen aan: animation layers layers options/style Als ze nog niet aan stonden 3) Daar schrijf je je tekst erop met de Typ Tool [T] Hoe je daar een mooie tekst maak? Geen idee.. Kijk maar even bij: Styles 4) Nu zet je je Fill Opacity op 0% 5) Maak een New Frame aan dat doe je zo: 6) Zet daar de Fill Opacity op 100% 7) Klik op: Tweens Animation Frames. Je krijgt nu dit: 9) Ik zet hem altijd op 20 maar je kan hem ook op andere zetten.. Nu ben je klaar. Druk op de Play-Knop om te kijken of 'ie goed geworden is.. Mooie tutorial. Maar kan je met imageready ook de tekst laten schuiven? Zoals dit: (Sorry Bjorn ) Reageren
bjorn13 Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 dat kun je met animation shop dat is heel makelijk Reageren
Timos Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) Zou je een link willen geven waar ik dat kan downloaden via een PB?:rolleyes: Dat vind ik ook een leuk effect Bewerkt: 10 april 2005 door Timos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.