Timotees Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ik heb een probleem, ik heb een plaatje gemaakt: het is voor school, maar als ik het in word open dan staan er een heleboel letters waar geen wijsheid uit te halen is..., ik weet niet waar het aan ligt, kan iemand me helpen? Reageren
Sasuke Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 ik heb een probleem, ik heb een plaatje gemaakt:het is voor school, maar als ik het in word open dan staan er een heleboel letters waar geen wijsheid uit te halen is..., ik weet niet waar het aan ligt, kan iemand me helpen? Waarom wil je een Plaatje in een Tekst programma openen ? :huh: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Menu => invoegen => figuur => uit bestand Reageren
Timotees Geplaatst: 20 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 20 april 2005 oke, thanks nu lukt het... @hayate, het is voor school, er moet nog tekst onder e.d. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.