-Niels- Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Kan iemand een site zeggen, waar je brushes kan downloaden? Op www.deviantart.com, staan allemaal lelijken. En op pixel2life.com kon ik niet vinden. Want op deviantart staan van plaatjes, sterren etc. Ik wil een brush met Krassen erin, beetje hoe Hayate en Lennert ze maken. Alvast bedankt. Badman Reageren
Trax Geplaatst: 3 mei 2005 Rapport Geplaatst: 3 mei 2005 Kan iemand een site zeggen, waar je brushes kan downloaden?Op www.deviantart.com, staan allemaal lelijken. En op pixel2life.com kon ik niet vinden. Want op deviantart staan van plaatjes, sterren etc. Ik wil een brush met Krassen erin, beetje hoe Hayate en Lennert ze maken. Alvast bedankt. Badman Google -> Photoshop Brushes Reageren
Kraay Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Kan iemand een site zeggen, waar je brushes kan downloaden?Op www.deviantart.com, staan allemaal lelijken. En op pixel2life.com kon ik niet vinden. Want op deviantart staan van plaatjes, sterren etc. Ik wil een brush met Krassen erin, beetje hoe Hayate en Lennert ze maken. Alvast bedankt. Badman misschien heb je hier iets aan :unsure: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.