Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

:o Mijn eerste vraag over Adobe® Photoshop®

Ik heb: Photoshop CS2

Als ik Photoshop® op start, krijg ik deze melding:

Klik hier voor de melding!

Nou vraag ik me af, heb ik een trial? Want 2 dagen terug stond dat rode op 30 days.

En dat is nog niet alles.. Als ik daar op Cancel heb gedrukt [Krijg ik eerst een bevestiging of ik het echt wil afsluiten daar druk ik op Ja.]

Dan krijg ik gewoon alles normaal. Maar hij staat altijd op Grayscale [De mode] ik weet wel hoe ik hem op RGB color moet zetten, maar dat moet ik telkens doen. En dat is behoorlijk irritant, dus weet iemand hoe ik automatisch instel dat hij op RGB color staat?

Typfouten voorbehouden ©Gtaforum.nl

Geplaatst:
Nou vraag ik me af, heb ik een trial? Want 2 dagen terug stond dat rode op 30 days.

Ja, en je weet zelf toch wel of je er voor betaald heb of niet ;-)

Dan krijg ik gewoon alles normaal. Maar hij staat altijd op Grayscale [De mode] ik weet wel hoe ik hem op RGB color moet zetten, maar dat moet ik telkens doen. En dat is behoorlijk irritant, dus weet iemand hoe ik automatisch instel dat hij op RGB color staat?

Als je NEW klikt kun je daar gelijk RGB selecteren. Als het goed is is dat de volgende keer ook zo.

Geplaatst:
:o Mijn eerste vraag over Adobe® Photoshop®

Ik heb: Photoshop CS2

Als ik Photoshop® op start, krijg ik deze melding:

Klik hier voor de melding!

En dat is nog niet alles.. Als ik daar op Cancel heb gedrukt [Krijg ik eerst een bevestiging of ik het echt wil afsluiten daar druk ik op Ja.]

Typfouten voorbehouden ©Gtaforum.nl

Je moet dan naar no-activation options en je activatie nummer intikken.

( dmv een tool maar daar spreken we hier niet over ).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...