-Niels- Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Telkens als ik Photoshop opstart. Dan kan ik alleen maar grijs, CTRL + U werk niet en als ik kleu verander in de verticale balk ernaastr word het alleen maar wit, grijs of zwart. Dit probleem had ik eerder, ik moet weer iets doen, zodat het weer goed komt. Weten jullie wat? Zelfs als ik er een plaatje inplak, word het plaatje grijs! Bewerkt: 24 mei 2005 door Badman Reageren
Slimm Geplaatst: 24 mei 2005 Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 (bewerkt) Als je een nieuw document opent moet je RGB color aanvinken Edit: Staat nu waarschijnlijk op Gray.. Bewerkt: 24 mei 2005 door Slimm Reageren
-Niels- Geplaatst: 24 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 mei 2005 Als je een nieuw document opent moet je RGB color aanvinken Edit: Staat nu waarschijnlijk op Gray.. Dank je wel. Net was dat ook het geval, alleen toen deed ie het niet. Naja het klopt weer! Reageren
Sasuke Geplaatst: 25 mei 2005 Rapport Geplaatst: 25 mei 2005 Als je een nieuw document opent moet je RGB color aanvinken Edit: Staat nu waarschijnlijk op Gray.. Kan ook bij Image > Mode. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.