Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
6. Vul je border met zwart of een andere kleur dat maakt niet uit. Je hebt nu dit:

RandjeSelectInverseenzwart.jpg

Hey een vraagje, hoe precies vul je je border met een andere kleur? ik weet niet op welk knopje ik moet drukken.

Geplaatst:
6. Vul je border met zwart of een andere kleur dat maakt niet uit. Je hebt nu dit:

RandjeSelectInverseenzwart.jpg

Hey een vraagje, hoe precies vul je je border met een andere kleur? ik weet niet op welk knopje ik moet drukken.

Met de 2 kleuren vakjes in je linker pallet. Of bij Blending-Options>Color Overlay.

Geplaatst:
Met de 2 kleuren vakjes in je linker pallet. Of bij Blending-Options>Color Overlay.

als ik op die vakjes druk dan krijg ik nog niets, en waar staat die blending options?

Geplaatst:
gaat hij mij napraten hoor sjonge jonge <_<

What the hell is je probleem, hij maakt het alleen maar even duidelijk met een screenshot !

Trouwens kan het ook makkelijker :

kleinetut8pf.jpg

Klik daar op dat "F" tekentje en dan zie je gelijk het schema al.

Geplaatst:
Deze had ik nog op mijn computer staan :)

kleinetut8pf.jpg

Ik snap echt niet waar je je druk om maakt..

Als Esther dit ziet:

Rechter klik op layer

of dit:

kleinetut8pf.jpg

Wat denk je dan dat ze prettiger vind? Met een plaatje maak je het alleen maar makkelijker.. Doe ook eens de moeite om met plaatjes te werken

Geplaatst:

kleinetut8pf.jpg

Ga je je agressie nou in ieder Topic uiten <_< . Help gewoon en houd je agressie gewoon voor je :blink:

Geplaatst:

Jongens hou allemaal maar op!

Ik ben geholpen en wil iedereen die eraan heeft meegewerkt hartelijk bedanken! :D

Ga nu maar weer andere mensen helpen die hulp nodig hebben, maar mij nog even niet ;)

Geplaatst:

kleinetut8pf.jpg

Ga je je agressie nou in ieder Topic uiten <_< . Help gewoon en houd je agressie gewoon voor je :blink:

dat is geen agressie of word dat nou bij elke post wat ik zet gezegd??????. het is een MENING!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...