MrKooKie Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 Mijn antwoord is simpel op deze vraag, gewoon dezelfde soort cheats als Rockstar Games altijd doet alleen wel ook nieuwe, maar ik wil graag weten wat jullie voor cheats willen... Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 21 januari 2005 Rapport Geplaatst: 21 januari 2005 cheats..... je gaat toch geen cheats gebruiken bij gta, zoals zo velen zeggen dan ben je een noob, Maar als je het spel uitgespeelt hebt mag je cheats gebruiken vind ik Een cheat voor alle wapens, eeuwig leven, bijzondere auto's, andere kleding. Dat was het zo'n beetje, misschien ben ik nog wat vergeten, maar goed dit lijkt mij ook wel voldoende Reageren
W3sl3y Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Mij maakt het nix uit wat voor een cheats er komen als die het spel maar niet kapot maakt wat ik duz nu heb bij SA Reageren
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Cheats oh nee man ! Hmm misschien voor noobjes cheats voor Guns en Armor maar zeker NIET voor oneindig leven , maar ook wel , als het er al niet in is gebouwd voor kleren en dat je dikker en dunner kunt worden Freek Reageren
Baffie Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Er zullen wel dezelfde cheats komen zoals altijd namelijk: alle wapens, volle gezondheid, snelle auto aan je voeten, tank enzovoort. Ik denk dat het op dat gebied eigenlijk geen verassing gaat worden. Reageren
-Richard- Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Geplaatst: 22 januari 2005 Er zullen wel dezelfde cheats komen zoals altijd namelijk: alle wapens, volle gezondheid, snelle auto aan je voeten, tank enzovoort. Ik denk dat het op dat gebied eigenlijk geen verassing gaat worden. JA dat denk ik ook, auto die niet meer kapot kunnen. En tijd sneller en langzamer enzo. Reageren
listige larsje Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 (bewerkt) alle kleding, alle wapens (niet serie 1,2 en3), oneindig veel munitie, slow motion. dat is het wel zo'n beetje Bewerkt: 24 januari 2005 door listige larsje Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 vanmij mogen dezelfde komen als in gta 3 Reageren
Silverwing Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Wat cool zou zijn is Oneindig Leven Reageren
The Outlaw Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Wat cool zou zijn is Oneindig Leven nee, dat je een vet worden cheat kan gebruiken lijkt mij wel cool Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Gewoon de normale codes is wel goed. Zoals wapen codes, en leven en politie codes. En een beetje codes om wat auto's te spawmen Reageren
Baffie Geplaatst: 24 januari 2005 Rapport Geplaatst: 24 januari 2005 Het zou ook wel eens een keer een heel erg hoge uitzondering zijn als er helemaal geen codes in zaten, dat gebeurt (bijna) nooit. Vind ik dat dat wel eens tijd wordt, altijd die stomme cheats&codes maar, Reageren
Lennert Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 De zelfde cheats als bij gta sa. Maar dan wel dat je het spel niet 100% kan uitspelen met cheats. :rolleyes: Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 januari 2005 Rapport Geplaatst: 25 januari 2005 Ik gebruik pas cheats als ik het spel 100% heb uitgespeeld. Dan heb je toch alles al en geeft het niet meer. (Misschien heb je dan nog wel bugs en zo :blink: ) Reageren
Samurai Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 ik gebruik alleen cheats als ik gta speel zonder save game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.