Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn antwoord is simpel op deze vraag, gewoon dezelfde soort cheats als Rockstar Games altijd doet alleen wel ook nieuwe, maar ik wil graag weten wat jullie voor cheats willen...

Geplaatst:

cheats..... je gaat toch geen cheats gebruiken bij gta, zoals zo velen zeggen dan ben je een noob,

Maar als je het spel uitgespeelt hebt mag je cheats gebruiken vind ik

Een cheat voor alle wapens, eeuwig leven, bijzondere auto's, andere kleding.

Dat was het zo'n beetje, misschien ben ik nog wat vergeten, maar goed dit lijkt mij ook wel voldoende

Geplaatst:

Mij maakt het nix uit wat voor een cheats er komen als die het spel maar niet kapot maakt wat ik duz nu heb bij SA

Geplaatst:

Cheats oh nee man ! Hmm misschien voor noobjes cheats voor Guns en Armor maar zeker NIET voor oneindig leven , maar ook wel , als het er al niet in is gebouwd voor kleren en dat je dikker en dunner kunt worden

Freek

Geplaatst:

Er zullen wel dezelfde cheats komen zoals altijd namelijk: alle wapens, volle gezondheid, snelle auto aan je voeten, tank enzovoort. Ik denk dat het op dat gebied eigenlijk geen verassing gaat worden.

Geplaatst:
Er zullen wel dezelfde cheats komen zoals altijd namelijk: alle wapens, volle gezondheid, snelle auto aan je voeten, tank enzovoort. Ik denk dat het op dat gebied eigenlijk geen verassing gaat worden.

JA dat denk ik ook, auto die niet meer kapot kunnen. En tijd sneller en langzamer enzo.

Geplaatst: (bewerkt)

alle kleding, alle wapens (niet serie 1,2 en3), oneindig veel munitie, slow motion. dat is het wel zo'n beetje

Bewerkt: door listige larsje
Geplaatst:
Wat cool zou zijn is Oneindig Leven ;)

nee, ;)

dat je een vet worden cheat kan gebruiken lijkt mij wel cool

Geplaatst:

Gewoon de normale codes is wel goed.

Zoals wapen codes, en leven en politie codes.

En een beetje codes om wat auto's te spawmen

Geplaatst:

Het zou ook wel eens een keer een heel erg hoge uitzondering zijn als er helemaal geen codes in zaten, dat gebeurt (bijna) nooit. Vind ik dat dat wel eens tijd wordt, altijd die stomme cheats&codes maar,

Geplaatst:

De zelfde cheats als bij gta sa. Maar dan wel dat je het spel niet 100% kan uitspelen met cheats. :rolleyes: :)

Geplaatst:

Ik gebruik pas cheats als ik het spel 100% heb uitgespeeld.

Dan heb je toch alles al en geeft het niet meer.

(Misschien heb je dan nog wel bugs en zo :blink: )

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...