Stino Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik heb een probleem als ik een plaatje wil plakken, normaal is hij kleur maar als ik hem plak is hij helemaal grijd met zwart... Hoe krijg ik weer een kleurenplaatje Reageren
Stino Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Waar moet ik dit instelle :huh: Reageren
Scott16 Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Als je een nieuw document opent moet je RGB color aanvinken. Dan je plaatje plakken en hij is gewoon in kleur. Je kunt het ook doen bij Image -> Mode. Reageren
Stino Geplaatst: 2 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Tis gelukt, thnx Scott :lol: Reageren
Scott16 Geplaatst: 2 juni 2005 Rapport Geplaatst: 2 juni 2005 Ik neem aan dat dit je sig is die je hebt gemaakt? Hij is in ieder geval niet transparant. :unsure: Reageren
Stino Geplaatst: 3 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Maar ik heb nu zo'n grijze achtergrond buiten mijn border, hoe krijg ik die weg, dat het gewoon hetzelfde is als die van MClaw Reageren
Arjen Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Maar ik heb nu zo'n grijze achtergrond buiten mijn border, hoe krijg ik die weg, dat het gewoon hetzelfde is als die van MClaw Je moet hem opslaan als GIF of PNG. Reageren
Sasuke Geplaatst: 3 juni 2005 Rapport Geplaatst: 3 juni 2005 Maar ik heb nu zo'n grijze achtergrond buiten mijn border, hoe krijg ik die weg, dat het gewoon hetzelfde is als die van MClaw Je moet hem opslaan als GIF of PNG. PNG geeft het wat meer opties dus ik zou als .PNG opslaan ( zoals Dropshadow die werkt ). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.