Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Ik heb net een sig gemaakt, maar als ik mijn naam eronder wil zetten krijg je een klein stipje. Maar daar kan ik niks mee ik kan niet typen, ik kan geen tekst erin meer schrijven. :unsure: Ik probeerde net ook op een nieuwe uit maar daar kan ik ook geen tekst meer zetten. Bewerkt: 4 juni 2005 door Little Mister Reageren
Kraay Geplaatst: 4 juni 2005 Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 Ik heb net een sig gemaakt, maar als ik mijn naam eronder wil zetten krijg je een klein stipje. Maar daar kan ik niks mee ik kan niet typen, ik kan geen tekst erin meer schrijven. :unsure:Ik probeerde net ook op een nieuwe uit maar daar kan ik ook geen tekst meer zetten. miss is je vakje te klein voor je lettertype dat die bijvoorbeeld op 72 staat Reageren
Little Mister Geplaatst: 4 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juni 2005 (bewerkt) Ik heb dat probleem opgelost. Maar weet iemand ook hoe je de tekst weg kan halen als je hem al opgeslagen hebt? Bewerkt: 4 juni 2005 door Little Mister Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.