Toeterneus Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Hoi allen, Ik ben zo stom geweest om een patriot in mijn garage van het safe house in Rockshore west naast een andere bak te persen. Nu krijg ik ze er met geen mogelijkheid meer uit. Ertussen lopen lukt niet, springen ook niet (dan blijf ik vast hangen in het dak en moet ik een nieuwe game starten). Iemand tips om de auto's er weer uit te krijgen? Ik heb de Phoenix van Big Poppa uit de missie Home in the Hills weten te bemachtigen, ben gelijk naar de modshop gereden en beetje opgeleukt. Toen ik uitstapte om plaats te maken in een garage bleek ie daarna op slot te zitten. Heb 'm er maar met de andere wagen ingeduwd. Is er een manier om die te unlocken? Reageren
Preddy Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Hoi allen,Ik ben zo stom geweest om een patriot in mijn garage van het safe house in Rockshore west naast een andere bak te persen. Nu krijg ik ze er met geen mogelijkheid meer uit. Ertussen lopen lukt niet, springen ook niet (dan blijf ik vast hangen in het dak en moet ik een nieuwe game starten). Iemand tips om de auto's er weer uit te krijgen? Je zou kunnen proberen om er een granaat bij te gooien of met een rocket launcher in de garage te schieten terwijl de garage weer dicht gaat. De auto's verplaatsen zich dan door de explosie en zouden meteen weer gerepareerd moeten worden wanneer de garagedeur helemaal dicht is. In GTA III werkte dit in ieder geval wel, maar sla voor de zekerheid wel even op voordat je het probeert . Bewerkt: 29 januari 2008 door Preddy Reageren
Toeterneus Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Je zou kunnen proberen om er een granaat bij te gooien of met een rocket launcher in de garage te schieten terwijl de garage weer dicht gaat. De auto's verplaatsen zich dan door de explosie en zouden meteen weer gerepareerd moeten worden wanneer de garagedeur helemaal dicht is. In GTA III werkte dit in ieder geval wel, maar sla voor de zekerheid wel even op voordat je het probeert . Ja heb ik ook al eens geprobeerd, maar of de deur sluit te snel, of ik blaas mezelf op. Moet toch maar blijven proberen dan. Ohja, en de phoenix kwestie is al opgelost, in de garage is hij gewoon open! Reageren
moechy Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Of je kan satchels plaatsen dan heb je minder kans om zelf dood te gaan. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Je kunt een aantal satchel charges plaatsen om de auto´s van hun plek af te blazen, terwijl je zelf genoeg afstand neemt. Als je dat te bewerkelijk vindt kun je ook nog er tegenaan rijden met een andere auto, om ze te verplaatsen. Ze worden toch meteen gerepareerd. Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Of gooi granaten naar de wagens Of anders plak je zelf helemaal vol met satchels en loop naar de garage en druk op het knopje Maar goed eh, ik denk dat de vraag inmiddels al beantwoord is Reageren
Jay; Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Ik heb het zelf ook meegemaakt met een tank. Ik weet niet of je cheats gebruikt maar je kan recht tegenover de wagen staan die vast zit. Spawn nu een wagen. Als het goed is zal er een nieuwe wagen komen, precies waar je oude stond. Hij zal alleen op een iets andere manier geparkeerd staan. Zo heb ik mijn probleem opgelost. Gebruik je geen cheats dan kan je de bovenstaande tips gebruiken Reageren
js007 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 je kan het ook met een trektruk proberen of een traktor lukt ook gewoon vastkopellen en wegtreken Reageren
hielkeh Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 idd, dit kan met de tractor, maar ook met de towtruck. dit werkt alleen niet met een tank, zoals jay had. de tractor zal dan namenlijk ontfloffen. Reageren
Jopper47 Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 je kan het ook met een trektruk proberen of een traktor lukt ook gewoon vastkopellen en wegtreken Dit kan inderdaad werken ja! Maar die explosies door granaten enzo zullen denk ik niet werken. Want de auto's zitten klem, dus ze kunnen geen kant op, dus hoe wil je ze ooit in beweging krijgen. Van Johannes47 Reageren
Toeterneus Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Dank voor het medekraken van de hersencellen! Maar het probleem met tractor is dat de deur niet opengaat, dat haal je volgens mij niet om dan de deur te laten openen en snel weer op de tractor te springen. Ik ga de satchels eens proberen, klinkt als de beste mogelijke oplossing. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb wel een tip om hem er uit te trekken met de Towtruck/Tractor. Eerst zem je hem met de achterkant tegen de garagedeur aan en dan stap je uit. De garage gaat nu open. Stap snel terug in je Tractor en rijd zo snel mogelijk achteruit de garage in. De deur zal een beetje raar gaan doen, maar daar heb je verder geen last van. Koppel er een auto aan vast en trekken maar. Reageren
Mythbuster Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Dat met die Towtruck/Tractor zal niet lukken, want die haken alleen aan de voorkant van de auto vast, niet de achterkant! Dus dan kan je er met de achterkant van je Towtruck/Tractor tegenaan rijden wat je wil, maar de auto zal niet aanhaken als hij met de achterkant naar de Towtruck/Tractor toe staat. Als je het met sachtels/rocketlauncher/granaten/Rhino gaat proberen, gooi ze dan wel aan de vóórkant van de auto's, anders vliegen de auto's alleen maar dieper de garage in. Succes! Reageren
Toeterneus Geplaatst: 31 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 hmmm. zal mission impossible worden denk ik. Dan maar 1 garage minder helaas! Reageren
hielkeh Geplaatst: 1 februari 2008 Rapport Geplaatst: 1 februari 2008 (bewerkt) Als ik het goed zie is het de garage op verdant meadows? je kan er 5 voertuigen inzetten. Bewerkt: 1 februari 2008 door hielkeh Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.