Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) hoe kan je iets in je handtekening en avatar laten vervagen en terug springen zoals wauzie heeft ? en wat zijn renders ? :unsure: Bewerkt: 5 juni 2005 door Only_Gino Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 hoe kan je iets in je handtekening en avatar laten vervagen en terug springen zoals wauzie heeft ?en wat zijn renders ? :unsure: Ja dat van dat vervagen wil k ook wel eens weten :blink: Reageren
Slimm Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Renders zijn de plaatjes in je sig, en om het te laten vervagen heb je Imageready nodig, die zit bij photoshop. Voor mooie renders moet je naar Gamerenders Reageren
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ok maar hoe moet ik dat doen met imageready ? Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ok maar hoe moet ik dat doen met imageready ? Ik neem aan dat je opslaan bedoelt. File > Save optimized as.. en dan gif bestand (image) Reageren
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 neej iets laten vervagen en terug springen Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ok maar hoe moet ik dat doen met imageready ? Ik neem aan dat je opslaan bedoelt. File > Save optimized as.. en dan gif bestand (image) hy bedoelt zoiets srry wauzie Reageren
Timos Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ok maar hoe moet ik dat doen met imageready ? Ik neem aan dat je opslaan bedoelt. File > Save optimized as.. en dan gif bestand (image) hy bedoelt zoiets srry wauzie Zoals je eerder hebt kunnen lezen in dit topic: 1) In PhotoShop (PS) maak je een plaatje of gebruik deze: 2) Zip hem naar IR dat doe je door CTRL + M te drukken of op deze knop: 3) Ga naar: Window en zet de volgende dingen aan: animation layers layers options/style Als ze nog niet aan stonden 4) Nu zet je je Fill Opacity op 0% van je tekst layer 5) Maak een New Frame aan dat doe je zo: 6) Zet daar de Fill Opacity op 100% 7) Klik op: Tweens Animation Frames. Je krijgt nu dit: 9) Ik zet hem altijd op 20 maar je kan hem ook op andere zetten.. Nu ben je klaar. Druk op de Play-Knop om te kijken of 'ie goed geworden is.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.