Timos Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Even een vraagje: Als ik me achtergrond op Transparant zet en ik maak me plaatje etc. Word me achtergrond even goed nog wit.. Check: Vanaf het links-boven brushsje liet ik het Transparant.. Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ik dacht niks. Als ik het goed heb kan je geen transparante achtergrond doen in een .jpg .gif .bmp enz. Reageren
Scott16 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Je moet hem als png-24 opslaan. Reageren
Ruben414 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Je moet hem als png-24 opslaan. Bij mij ziet jou sig er niet transparant uit, kijk maar: Weet iemand hoe dit komt? Reageren
Arjen Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Bij mij ziet jou sig er niet transparant uit, kijk maar:Weet iemand hoe dit komt? Geen idee. Ik zie Scott zijn sig wel gewoon transparant. Ligt waarschijnlijk aan de helderheid van je comp. Reageren
Ruben414 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) Bij mij ziet jou sig er niet transparant uit, kijk maar:Weet iemand hoe dit komt? Geen idee. Ik zie Scott zijn sig wel gewoon transparant. Ligt waarschijnlijk aan de helderheid van je comp. nee, het ligt niet aan de helderheid, want bij gif bestanden zie ik het wel transparant. Alleen niet bij png bestanden: heeft iemand anders dit probleem mischien ook? Bewerkt: 5 juni 2005 door Ruben414 Reageren
Timos Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Bij mij ziet jou sig er niet transparant uit, kijk maar:Weet iemand hoe dit komt? Geen idee. Ik zie Scott zijn sig wel gewoon transparant. Ligt waarschijnlijk aan de helderheid van je comp. nee, het ligt niet aan de helderheid, want bij gif bestanden zie ik het wel transparant. Alleen niet bij png bestanden: heeft iemand anders dit probleem mischien ook? Jep, ik zie het ook niet echt Transparant.. Reageren
Gino Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 waar moet je dat gedownloade brushes bestand eigenlijk precies plaatsen .? Reageren
Timos Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) En dan laad je je Brush uit de map waar je het hebt opgeslagen @ Only_Gino No Prob.. Maar voortaan even je bericht editten als je iemand wil bedanken i.p.v. een nieuwe post Bewerkt: 6 juni 2005 door Timos Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.