supacrew Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 ik heb een vraagie ik wil een sa-mp server runnen mar dit moet op je dynamische ip...... maar waar kan ik die vinde... [ ik ben niet zo iemand die het meteen vraagt hoor ik hbe al gezocht] volgens een paar mensen moet ik bij mij isp (internet service provider) zijn en daar vraage volgens andere geven sommige isp's helemaal geen dynamic ip's weg mijn vraag is waar kan ik die vinde ??? mijn isp is: HetNet ik denk dat jullie me normale ip niej nodig hebbe... duZz ik hoop dat jullie kunne helpe.... :$ greetZz... Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Hier staat hoe je een dynamisch IP insteld op Windows XP Klikkiedepi.. En hier staat hoe je een dynamisch IP op Windows Vista insteld. Klikkeldesni.. =] Reageren
supacrew Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 4: Vast (statisch) IP adres onder Windows 2000 1. snappie windows 2000 2. ik vraag dynamische ip ik heb een vraagie ik wil een sa-mp server runnen mar dit moet op je dynamische ip......maar waar kan ik die vinde... [ ik ben niet zo iemand die het meteen vraagt hoor ik hbe al gezocht] volgens een paar mensen moet ik bij mij isp (internet service provider) zijn en daar vraage volgens andere geven sommige isp's helemaal geen dynamic ip's weg mijn vraag is waar kan ik die vinde ??? mijn isp is: HetNet ik denk dat jullie me normale ip niej nodig hebbe... duZz ik hoop dat jullie kunne helpe.... greetZz... ik wil je niet afkrake hoor Reageren
AwiVC Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Misschien moet je dan even CTRL+F doen op de pagina want bij mij staat er toch echt dit: 5: Dynamisch IP adres onder Windows XP Zoek daar anders even naar met CTRL+F =] Reageren
supacrew Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 owjaa srry maareh... er staat nu nochsteets statische ip ik zoek een dynamische ip Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Een server runnen onder een dynamisch ip gaat niet. Oké, het gaat wel, maar zorgt voor veel ongemak. Dynamisch IP = Wisselend IP adres. Statisch IP = Vast IP adres. Ook ben ik benieuw of je het IP adres bedoelt wat je van je provider krijg toegewezen of die van je router. Bewerkt: 30 januari 2008 door Ewoud Reageren
ikt Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb (game)servers gezien die een dynamisch ip hebben, maar toch een soort van naam hebben, zoiets als (voorbeeld) server.gtaforum.nl:0000. Kan hij dat niet? Elke dag een nieuwe toevoegen, maar toch hoef je alleen dat toe te voegen in plaats van al die cijfers. Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Ik heb (game)servers gezien die een dynamisch ip hebben, maar toch een soort van naam hebben, zoiets als (voorbeeld) server.gtaforum.nl:0000. Kan hij dat niet? Elke dag een nieuwe toevoegen, maar toch hoef je alleen dat toe te voegen in plaats van al die cijfers. Dit is inderdaad mogelijk en wordt gedaan via het DNS protocol. Er zijn bedrijven die dit aanbieden, maar hiervoor moet je wel een speciale client op je pc installeren die elke keer het nieuwe ip adres doorstuurt. Maar mogelijk heeft deze heer gewoon een statisch ip adres van zijn provider. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.