Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Simpel vraagje denk: Ik heb wat tutorials gelezen (engels) waar ze het telkens over het "Fade"-menu hadden. Ik heb alleen de Nederlandse versie en ik krijg nergens het bewuste menu te vinden. Ik heb het over zo'n menu:

images006.jpg.

Waar zit dit in de Nederlandse versie?

Geplaatst: (bewerkt)
Simpel vraagje denk: Ik heb wat tutorials gelezen (engels) waar ze het telkens over het "Fade"-menu hadden. Ik heb alleen de Nederlandse versie en ik krijg nergens het bewuste menu te vinden. Ik heb het over zo'n menu:

images006.jpg.

Waar zit dit in de Nederlandse versie?

Als je eenmaal de die border waarschijnlijk hebt klik je met je rechter muis knop op je plaatje en dan zie je vanzelf wel. ;)

fade6lt.th.jpg

Edit: Je kan het ook vinden bij edit en dan staat daar (Fade brush tool..) :lol:

Bewerkt: door Levi_16
Geplaatst:

Ik denk steeds meer dat het komt omdat er "Elements" achter mijn programmanaam staat... <_<

De nederlandse versie levert bij het drukken op de rechterknop in ieder geval niks bruikbaars op...

post-103-1118410764.jpg

Geplaatst:
Ik denk steeds meer dat het komt omdat er "Elements" achter mijn programmanaam staat... <_<

De nederlandse versie levert bij het drukken op de rechterknop in ieder geval niks bruikbaars op...

zo te zien heb jij een lagere versie photoshop dan photoshop 7 en mischien kan het daar ook niet mee <_< <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...