mebexyDT Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Flyingschool heb ik de eerste 2 ervan al gehaald. Alleen de andere lukken me gewoon niet...Heb hem al te vaak geprobeerd en haal steeds nie meer als de eerste 2/3. Eventueel mag de missie bij de "Z" ook gedaan worden maar niet noodzakelijk. Cheaten: Mag (doe ik zelf ook) Mods: Liever niet...cheat liever alleen Alvast heel erg bedankt. Dan kan ik teminste weer verder met 't spel (p.s. moet de divingschool helemaal alles behaald zijn om verder te kunnen met missies..of niet?) GTASAsf3.b Bewerkt: 29 januari 2008 door mebexyDT
Ghost_Rider Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Flying School - Alles Goud! Beloning: Een Hunter, Rustler, en Stuntplane. - Respect + - Toegang tot vliegvelden. - Vliegbrevet. Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5.000,= Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veel succes verder in SA. Bewerkt: 29 januari 2008 door ..::GhostRider::..
mebexyDT Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Hij zit e rnu bij. Ik was vergeten om op "Uploaden" te klikken ^^
Recommended Posts