-Omar- Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Goeiedag beste leden Toen ik door Gangsta over E107 hoorde ging ik het ook proberen en het werkt fantastisch! Alleen de downloads niet. Ik ga zegmaar naar de download manager ik heb al categorie en gemaakt. Ik wil een nieuwe download toevoegen en dan staat daarboven in welke categorie. Alleen als ik dan op een categorie druk komt hij er niet op. Ook zie ik de hele categorieën niet als ik naar downloads op me website ga. Is weet dat het slecht is uitgelegt heb maar ik kan niet anders . Alvast bedankt MVG, Omar Reageren
Gangsta Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 Goeiedag beste ledenToen ik door Gangsta over E107 hoorde ging ik het ook proberen en het werkt fantastisch! Alleen de downloads niet. Ik ga zegmaar naar de download manager ik heb al categorie en gemaakt. Ik wil een nieuwe download toevoegen en dan staat daarboven in welke categorie. Alleen als ik dan op een categorie druk komt hij er niet op. Ook zie ik de hele categorieën niet als ik naar downloads op me website ga. Is weet dat het slecht is uitgelegt heb maar ik kan niet anders . Alvast bedankt MVG, Omar Misschien helpt dit? http://wiki.e107.org/?title=Using_e107:Content:Downloads Wat je ook kan doen is gewoon een nieuwe pagina aanmaken, het vernoemen naar 'Downloads' en daar allemaal links plaatsen van je downloads. Maar ik begrijp dat je je standaard download pagina wilt behouden omdat het veel makkelijker en overzichtelijker is. Ik heb even gekeken op mijn test E107. Maak eerst een categorie aan. Noem die bijv: Test. Let wel op dat je ''Visible to...'' op Everyone (Public) zet. Gasten kunnen deze categorie dus ook zien. (Dit betekent dus niet dat ze kunnen downloaden, want dat kun je ergens anders instellen.) Klik op Submit Category. Maak nu een download aan. Let op: Zet het bij Categorie test! (Je ziet boven: Category. Je moet op dat pijltje klikken die naar beneden wijst en daarna op 'Test' klikken). Je verwijst hem dus naar je categorie. Vul een paar dingen in en controleer op het einde of je ''Download visible to..'' Everyone (Public) hebt staan. Nu kan je kiezen of gasten dit ook mogen downloaden. Als je het niet wilt, dan doe je alleen members. Zoniet, Everyone (Public). Oja, en om een download toe te voegen moet je die linken naar een bepaalde website (kan ook je eigen zijn). Klik op ''Or click here to use an external file'' en selecteer de URL van je download. Dus: Upload je download naar je FTP, selecteer de link en plak het boven ''Or click here to use an external file''. Als het nu niet lukt heb je volgens mij een fout gemaakt in het CHmodden. Heb je Downloads goed gechmod? Good luck! Reageren
-Omar- Geplaatst: 6 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2008 (bewerkt) Ik had het al gevonden. Maar alsnog bedankt man! Bewerkt: 6 februari 2008 door -Omar- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.