Jump to content

2 pistolen

Recommended Posts

Geplaatst:

Je moet veel schieten, en dan vooral raak. Ook drive-by's in missies goed doen. Of je schiet of een gastank van auto's. Als je zo goed door blijft gaan haal je elke keer een level hoger. Als je de rang 'Hitman' hebt kan je 2 vuurwapens in je hand. Het hangt er wel van af welk vuurwapen hitman is. Als je je SMG op Hitman hebt kan je met de sawnoff shotgun geen hitman gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)
Het hangt er wel van af welk vuurwapen hitman is. Als je je SMG op Hitman hebt kan je met de sawnoff shotgun geen hitman gebruiken.

Je kunt wel degelijk 'Hitman' gebruiken bij deze wapens. Je krijgt weliswaar geen twee wapens tot je beschikking hierbij, maar, zoals je altijd krijgt bij een 'Hitman'-level, kun je lopend schieten en herladen, en sneller schieten. Vooral met de 'Desert Eagle' zie je hier vooruitgang in. Volgens mij kon je ook nog sneller herladen, maar dat weet ik niet zeker meer.

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Het hangt er wel van af welk vuurwapen hitman is. Als je je SMG op Hitman hebt kan je met de sawnoff shotgun geen hitman gebruiken.

Je kunt wel degelijk 'Hitman' gebruiken bij deze wagens. Je krijgt weliswaar geen twee wapens tot je beschikking hierbij, maar, zoals je altijd krijgt bij een 'Hitman'-level, kun je lopend schieten en herladen, en sneller schieten. Vooral met de 'Desert Eagle' zie je hier vooruitgang in. Volgens mij kon je ook nog sneller herladen, maar dat weet ik niet zeker meer.

Ik denk dat Visser23 bedoelt dat als je een wapenskill Hitman voor de SMG hebt, je geen wapenskill hitman voor de sawnoff-shotgun hebt...

Geplaatst:

Ik train mijn wapenskil meestal door een auto in je garage te zetten, en daar dan continu op schieten. Als hij kapot is doe je gewoon een stpje naar achter, zodat de deur dicht gaat. Je auto is nu weer heel en je kan het nog een keer doen. In de lucht schieten helpt trouwens niet ^_^

Geplaatst:

En met gebruik van cheats heb je meteen bij alle wapens hitman level en de cheat is "professionalkiller"

En er is ook een mod dat je alle wapens zoals Desert Eagles miniguns combat shotguns enzo in 2 handen hebt.

Geplaatst:
Wanner kun je 2 pistolen in je hand ?

ALVAST BEDANKT!! :Y:tu:

Even de code aanzetten dat je politie je nooit zoekt, dan het politieburo binnenlopen, en dan zo lang blijven schieten totdat je hitman hebt gehaald.

Geplaatst:
En met gebruik van cheats heb je meteen bij alle wapens hitman level en de cheat is "professionalkiller"

En er is ook een mod dat je alle wapens zoals Desert Eagles miniguns combat shotguns enzo in 2 handen hebt.

Waar kun je die vinden?

Je moet gewoon goed oefenen met de wapens.

Kill veel mensen en je zult merken dat af en toe je wapenskill een beetje omhoog gaat.

Ik let er meestal niet op.(oh ja Auto's vernietigen helpt ook wel goed)

Dan gaat hij ineens omhoog.

Geplaatst:

Waar kun je die vinden?

De ''Double wield al weapons mod'' kun je >>hier<< vinden. Lees de readme goed door voor een goede instalatie. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...