Insane Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 ik reed laatst is in het bos in het donker en toen stond ik stil in zo'n police Jeep. opeens komt er een heel gaar uitziend gastje naar muh toe en probeerd me uit de auto te trekken wat op een of andere rede niet lukt. is dit een car jacker of iemand anders want k heb anders nooit zo iemand gezien(car jackers) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hey dude Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 :ph34r: ja dat is soms met zo'n manneke met een lang haar en een zwart oog lapje of zo iets :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Dat heb ik ook een paar x gehad ook in Vice City ik parkeerde mijn helikopter op de weg en iemand anders nam hem mee.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 22 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 jah dat hebk in VC ook wel vaker gehad, maar dat bedoel ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 dat is normaal als iemand je car jacked maar het gebeurt niet zo vaak een keer had ik zo'n lowrider getuned bij Loco Low toen stapte ik uit om ff een foto te mkn komt er zo'n gast aan en steelt me auto hij kwam nog eens op de auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 Het zou kunnen dat er auto jatters rondlopen. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt. Het lijkt mij wel leuk als die er rondlopen, want er lopen er in het echt ook zat rond . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 volgens mij was die Car Thief in LS een gozer met een donkerblauwe shirt witte sneakers en een zwarte huidskleur als je tegen hun aanloopt schelden ze je altijd uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 volgens mij was die Car Thief in LS een gozer met een donkerblauwe shirt witte sneakers en een zwarte huidskleur als je tegen hun aanloopt schelden ze je altijd uit. je hebt gelijk maar er is ook 1 hij heeft een zwarte zonnebril op en het is een donkerblauw wit gesteepte trui aan broek en schoenen weet ik niet zeker dus zeg ik het ook niet maar soms jatten OGF ook je auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 volgens mij was die Car Thief in LS een gozer met een donkerblauwe shirt witte sneakers en een zwarte huidskleur als je tegen hun aanloopt schelden ze je altijd uit. je hebt gelijk maar er is ook 1 hij heeft een zwarte zonnebril op en het is een donkerblauw wit gesteepte trui aan broek en schoenen weet ik niet zeker dus zeg ik het ook niet maar soms jatten OGF ook je auto Jullie hebben het allebei over dezelfde :lol: Kleine witte streepjes op een blauwe blouse.. Hij heeft geen bril volgens mij hoor ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 volgens mij was die Car Thief in LS een gozer met een donkerblauwe shirt witte sneakers en een zwarte huidskleur als je tegen hun aanloopt schelden ze je altijd uit. je hebt gelijk maar er is ook 1 hij heeft een zwarte zonnebril op en het is een donkerblauw wit gesteepte trui aan broek en schoenen weet ik niet zeker dus zeg ik het ook niet maar soms jatten OGF ook je auto Jullie hebben het allebei over dezelfde :lol: Kleine witte streepjes op een blauwe blouse.. Hij heeft geen bril volgens mij hoor ... nope shyne ik heb het over een andere ganton_gangster007 heeft het over een hele donker blauw shirt en ik over een blauw /wit gestreept shirt en die ik bedoel heeft meer de huidskleur van cj's zus vriend ben zijn naam kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 22 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 januari 2005 volgens mij was die Car Thief in LS een gozer met een donkerblauwe shirt witte sneakers en een zwarte huidskleur als je tegen hun aanloopt schelden ze je altijd uit. je hebt gelijk maar er is ook 1 hij heeft een zwarte zonnebril op en het is een donkerblauw wit gesteepte trui aan broek en schoenen weet ik niet zeker dus zeg ik het ook niet maar soms jatten OGF ook je auto Jullie hebben het allebei over dezelfde :lol: Kleine witte streepjes op een blauwe blouse.. Hij heeft geen bril volgens mij hoor ... nope shyne ik heb het over een andere ganton_gangster007 heeft het over een hele donker blauw shirt en ik over een blauw /wit gestreept shirt en die ik bedoel heeft meer de huidskleur van cj's zus vriend ben zijn naam kwijt cesar vialpando maar waar zag jij hem?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Dat heb ik ook een paar x gehad ook in Vice City ik parkeerde mijn helikopter op de weg en iemand anders nam hem mee.. jah hoor?? ik heb het nog nooit met helikopters gehad maar wel met ato's. kon hij wel goed vliegen?? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 dit las ook al eens een x in een ander topic reed hij met ze mountian bike door de bossen waar geen weg te bekenen was werd hij ineens van ze fiets of geslagen en reed dat mannetje gwn lkkr met ze fiets weg. (het was dat oer mannetje met die lange baard en die zwart/bruine "jurk" :lol: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 oh, k t was dus gwn een gare carjacker Thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 mijn auto stelen ze zo vaak ik had een game met heel weinig geld had ik een auto getuned komt zo'n gast m'n auto stelen :rolleyes: :angry: ik ben nog steeds kwaad op hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.