Na$! Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ja ik heb het ook meegemaakt was gelukkig geen getunde car (kan alleen nog maar bij loco ... tunen) het leek op een bomma met een bruine jurk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 ik probeer die jackers altijd neer te knallen, alleen al als k ze zie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 mijn auto stelen ze zo vaak ik had een game met heel weinig geld had ik een auto getuned komt zo'n gast m'n auto stelen :rolleyes: :angry: ik ben nog steeds kwaad op hem ik zou hem opsporen en op ze gezicht stampen [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 :lol: erg lastig om dat gastje nog te vinden miss. heeft hij de auto al omgespoten, zou wel vet zijn als dat kan, wordt je gejacked. achtervolg je um en zie je die gast die auto zo de Pay n' spray binnen rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 Ik heb dus 1x zo een gastje gevolgd en hij stopte gwn bij een huis en zette mijn auto daar neer ik heb hem daar eerst inde vik gezet en daarna me auto gwn weer terug gepakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 23 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 haha die zal geen auto's meer jatten in zijn volgende leven denk ik zo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 23 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 januari 2005 :lol: erg lastig om dat gastje nog te vinden miss. heeft hij de auto al omgespoten, zou wel vet zijn als dat kan, wordt je gejacked. achtervolg je um en zie je die gast die auto zo de Pay n' spray binnen rijden en wat dacht je van dat als die dan uit de pay'n spray komt hem opwachten en dan ALSNOG op zijn gezicht stampen ? hehe [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 jah dat zou ik ook gedaan hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) jah dat zou ik ook gedaan hebben :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: wrom ga je ineens zo'n heel oud topic verstoren hij had lkkr rustig kunnen rusten op blz 69 van het general topic maarja EDIT By BrokenTable: en jij kick het topic nog een keer door onnodig te reageren. Laat dat dan ook. Bewerkt: 21 februari 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 21 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2005 (bewerkt) Ik ben nog nooi een car jacker tegengekomen in SA :o Waar zijn die waar lopen die rond ? als iemand het weet mag je me ook een berichtje sturen anders verstoren we deze leuke topic Bewerkt: 21 februari 2005 door Biohazard1990yakuza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.