Jump to content

internet?


Gangsta-CJ

Recommended Posts

op gtacrimes heb ik gelezen dat je jobs kan krijjgen door je cv door te mailen in gta IV. :Y

ik heb nu 240 euro, dus ik ben goed op weg naar de ps3 van 20 gb. :eten:

maar hier zit voor zover ik weet geen internet op :N . betekent dit dan dat ik gta4 niet zal kunnen spelen of is dit ''internet'' virtueel?

graag reactions :) :) :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

op gtacrimes heb ik gelezen dat je jobs kan krijjgen door je cv door te mailen in gta IV. :Y

ik heb nu 240 euro, dus ik ben goed op weg naar de ps3 van 20 gb. :eten:

maar hier zit voor zover ik weet geen internet op :N . betekent dit dan dat ik gta4 niet zal kunnen spelen of is dit ''internet'' virtueel?

graag reactions :) :) :cya:

Wat bedoel je precies met internet?

Link to comment
Delen op andere websites

op gtacrimes heb ik gelezen dat je jobs kan krijjgen door je cv door te mailen in gta IV. :Y

ik heb nu 240 euro, dus ik ben goed op weg naar de ps3 van 20 gb. :eten:

maar hier zit voor zover ik weet geen internet op :N . betekent dit dan dat ik gta4 niet zal kunnen spelen of is dit ''internet'' virtueel?

graag reactions :) :) :cya:

Internet is virtueel. :D

Je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Als je aan het internetten bent in GTA4, is het niet zo dat je ook internet nodig hebt om naar die website's te gaan, het is gewoon virtueel, dus website's die Rockstar erin heeft gestopt.

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

wtf godverdomme

Ja da's balen. Misschien komt ie hier ooit nog. Maar we hebben nog altijd de 40 gig ^_^

daar heb ik geen geld voor :( e ik heb op google gezien dat de 20 gb uit de handel verdwijnt :puh:

mss een 2de hands op kapaza van 40 gb?

Bewerkt: door Gangsta-CJ
Link to comment
Delen op andere websites

wtf godverdomme

Ja da's balen. Misschien komt ie hier ooit nog. Maar we hebben nog altijd de 40 gig ^_^

daar heb ik geen geld voor :( e ik heb op google gezien dat de 20 gb uit de handel verdwijnt :puh:

mss een 2de hands op kapaza van 40 gb?

Zou goed kunnen, alleen zou ik voor een nieuwe gaan maar dat moet je zelf bepalen

Link to comment
Delen op andere websites

Een ps3 van 20gb bestaat helemaal niet :N

Althans toch niet hier :puh:

Dinsdag 29 januari 2008

Sony Computer Entertainment Europe heeft vandaag laten weten dat het bedrijf geen plannen heeft om een 120 GB PS3 naar Europa te brengen. Het gerucht doet momenteel de ronde dat Sony Amerika met een nieuw model op de markt zal komen.

Volgens website Arstechnica zal het 80 GB model verdwijnen, en brengt Sony een nieuw PS3 model op de markt met een 120 GB of 160 GB HDD. Tevens zou de DualShock 3 controller worden meegeleverd. SCEA wou niet reageren op dit gerucht.

Bron: ps3only.nl

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...