philip14 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 ooh ok bedankt nog ff sparen en ik heb my ps3 eigelijk koo ik die alleen maar voor gta 4 zo veslaafd dat ik ben Echte GTA-fan Dan kan je trouwens beter een Xbox 360 kopen Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 mja ik ben ps en ps2 meer gewend en bovendien vind ik dat een ps3 controller beter in de hand ligt. maar waarschijnlijk slaat de prijs voor een ps3 wel af... maar er is toch nog geen bevestiging dat gta4 ook op pc uitkomt? of wel? Reageren
philip14 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 mja ik ben ps en ps2 meer gewend en bovendien vind ik dat een ps3 controller beter in de hand ligt.maar waarschijnlijk slaat de prijs voor een ps3 wel af... maar er is toch nog geen bevestiging dat gta4 ook op pc uitkomt? of wel? Nog geen bevestiging maar het word wel verwacht Reageren
nationalist Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 mja ik ben ps en ps2 meer gewend en bovendien vind ik dat een ps3 controller beter in de hand ligt.maar waarschijnlijk slaat de prijs voor een ps3 wel af... maar er is toch nog geen bevestiging dat gta4 ook op pc uitkomt? of wel? Nog geen bevestiging maar het word wel verwacht GTA 4 is een next-gen game dus wrs komt het niet eens uit op de pc Reageren
philip14 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 mja ik ben ps en ps2 meer gewend en bovendien vind ik dat een ps3 controller beter in de hand ligt.maar waarschijnlijk slaat de prijs voor een ps3 wel af... maar er is toch nog geen bevestiging dat gta4 ook op pc uitkomt? of wel? Nog geen bevestiging maar het word wel verwacht GTA 4 is een next-gen game dus wrs komt het niet eens uit op de pc Wedden? Reageren
thug Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 de 20gb bestaat wel alleen niet in europa. omdat in azie en amerika niet echt goeie verkoop cijfers had. waarom spaar je niet gewoon voor de 40gb? Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 ooh ok bedankt nog ff sparen en ik heb my ps3 eigelijk koo ik die alleen maar voor gta 4 zo veslaafd dat ik ben Echte GTA-fan Dan kan je trouwens beter een Xbox 360 kopen Onéé, niet weer een discussie over welke console beter is... Maar ik heb ook ps3 maar heb niks tegen xbox hoor Reageren
Big Playahh Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 ooh ok bedankt nog ff sparen en ik heb my ps3 eigelijk koo ik die alleen maar voor gta 4 zo veslaafd dat ik ben Echte GTA-fan zekers ik heb ook alleen voor gta een 360 gekocht is veel vetter achievments bijvbeelt Reageren
philip14 Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 ooh ok bedankt nog ff sparen en ik heb my ps3 eigelijk koo ik die alleen maar voor gta 4 zo veslaafd dat ik ben Echte GTA-fan Dan kan je trouwens beter een Xbox 360 kopen Onéé, niet weer een discussie over welke console beter is... Maar ik heb ook ps3 maar heb niks tegen xbox hoor Daar heb ik het ook niet over. Ik zeg alleen dat je beter een 360 kan kopen als je alleen maar GTA wilt gaan spelen. Goedkoper namelijk Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 mja ik ben ps en ps2 meer gewend en bovendien vind ik dat een ps3 controller beter in de hand ligt.maar waarschijnlijk slaat de prijs voor een ps3 wel af... maar er is toch nog geen bevestiging dat gta4 ook op pc uitkomt? of wel? Nog geen bevestiging maar het word wel verwacht GTA 4 is een next-gen game dus wrs komt het niet eens uit op de pc Er zijn zoveel next-gen games die ook op de pc zijn uitgekomen hoor? Volgens mij snap je het begrip next-gen niet helemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.