Black Admiral Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Wat is eigenlijk het verschil met versie 1 en versie 2 van San Andreas? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Wat is eigenlijk het verschil met versie 1 en versie 2 van San Andreas? Versie 1 is ten eerste nog moddable, je kan dus nog modden. Toen er een mod kwam, de ''Hot Coffee mod'' kreeg Rockstar grote problemen en gingen ze een nieuwe San Andreas ontwikkelen waarin je niet kan modden en een paar bugs gefixed waren. Dat is dus V2. V2 is niet moddable, maar heeft minder bugs. Door een downgrader kan je V2 wel weer modden. Dus: V1 Mods V2 Geen mods. Bugs gefixed. Bewerkt: 29 januari 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Black Admiral Geplaatst: 29 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Oké, dus bijna iedereen heeft versie 2 denk ik... Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 Oké, dus bijna iedereen heeft versie 2 denk ik... Dat ligt eraan waneer je hem gekocht hebt. Heb je hem na de tweede release gekocht heb je V2. Heb je hem na de eerste release (ergens in 2005) gekocht heb je V1. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Geplaatst: 29 januari 2008 (bewerkt) Is volgens mij niet helemaal waar wat je daar zegt, Ghostrider. Rock* heeft alleen een patch uitgebracht, waar je 'The Hot Coffee Mod' niet meer op kon draaien, en een paar bug's gefixed. V2 is zeker modable. Bewerkt: 29 januari 2008 door .WhoopDiDoo. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Is volgens mij niet helemaal waar wat je daar zegt, Ghostrider. Rock* heeft alleen een patch uitgebracht, waar je 'The Hot Coffee Mod' niet meer op kon draaien, en een paar bug's gefixed. V2 is zeker modable. Nee volgens mij ook niet, ik heb ook versie 2 en ik probeerde te modden maar hij liep telkens vast. En met de downgrader van deze site lukt het wel dus. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Om duidelijk te zijn, er zijn eigenlijk 4 versies: V1: Moddable V1.01: Unmoddable, is de patch van www.nomorehotcoffee.com V2: Unmoddable, is de tweede release van GTA: San Andreas. Patched: De patch uit de download database, moddable. Ik heb eens een tekst getypt waarin het staat: In het begin was Rockstar nog helemaal niet van plan om aan meerdere versies te beginnen. Het plan kwam er pas toen een PatrickW(Bekend modder en tevens Admin van GTAForum) een mod genaamd 'The Hot Coffee Mod' ontwikkelde. In deze mod werden de seksscènes die Rockstar voor de release van San Andreas ontoegankelijk had gemaakt weer toegankelijk. Deze mod was nu niet bepaald een verbetering van het imago van Rockstar, ze hadden immers al eens voor de rechter moeten staan er vreesden hier natuurlijk weer voor. Om dit tegen te gaan haalden ze meteen de oude GTA San Andreas(Nu bekend onder V1) van de markt, hierop volgde een nieuwe GTA San Andreas waarin het modden onmogelijk werd en er meteen een paar bugs gefixed werden. Er kwam ook een patch om V1 unmoddable te maken, welke te downloaden is op www.nomorehotcoffee.com. Dat is V1.01. De modders wilden hun hobby toch blijven doen en maakten een patch die GTA San Andreas patcht waardoor je weer kon modden én de bugs nog steeds gefixed waren. Deze patch is in de download database te vinden. Bewerkt: 30 januari 2008 door VWO-er Reageren
hielkeh Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 Is volgens mij niet helemaal waar wat je daar zegt, Ghostrider. Rock* heeft alleen een patch uitgebracht, waar je 'The Hot Coffee Mod' niet meer op kon draaien, en een paar bug's gefixed. V2 is zeker modable. Nee volgens mij ook niet, ik heb ook versie 2 en ik probeerde te modden maar hij liep telkens vast. En met de downgrader van deze site lukt het wel dus. V2 is inderdaad haast niet moddeble, maar toch zijn er wel wat mods die werken. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Is volgens mij niet helemaal waar wat je daar zegt, Ghostrider. Rock* heeft alleen een patch uitgebracht, waar je 'The Hot Coffee Mod' niet meer op kon draaien, en een paar bug's gefixed. V2 is zeker modable. Nee volgens mij ook niet, ik heb ook versie 2 en ik probeerde te modden maar hij liep telkens vast. En met de downgrader van deze site lukt het wel dus. V2 is inderdaad haast niet moddeble, maar toch zijn er wel wat mods die werken. Dat klopt. Het ligt puur aan de groote van gta3.img. De beveiliging van versie 2 werk namelijk als volgt: De Main.scm en een .img bestand (weet niet meer welke, in iedergeval niet gta3.img) zorgen ervoor dat als de gta3.img file groter is dan de oorspronkelijke grote, het spel vastloopt. Het is dus mogelijk om mods in het spel te zetten zolang de gta3.img file maar even groot is in MB´s als de orginele file. Alle bestanden buiten de gta3.img file zijn wel te modden zonder rekending te houden met de grote van het bestand. Reageren
hielkeh Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Is volgens mij niet helemaal waar wat je daar zegt, Ghostrider. Rock* heeft alleen een patch uitgebracht, waar je 'The Hot Coffee Mod' niet meer op kon draaien, en een paar bug's gefixed. V2 is zeker modable. Nee volgens mij ook niet, ik heb ook versie 2 en ik probeerde te modden maar hij liep telkens vast. En met de downgrader van deze site lukt het wel dus. V2 is inderdaad haast niet moddeble, maar toch zijn er wel wat mods die werken. Dat klopt. Het ligt puur aan de groote van gta3.img. De beveiliging van versie 2 werk namelijk als volgt: De Main.scm en een .img bestand (weet niet meer welke, in iedergeval niet gta3.img) zorgen ervoor dat als de gta3.img file groter is dan de oorspronkelijke grote, het spel vastloopt. Het is dus mogelijk om mods in het spel te zetten zolang de gta3.img file maar even groot is in MB´s als de orginele file. Alle bestanden buiten de gta3.img file zijn wel te modden zonder rekending te houden met de grote van het bestand. Ja,ik heb ook wel eens ergens zoiets gelezen. Volgens mij loopt hij past vast als hij .....kb grooter is, dus het is wel mogenlijk om er iets bij te doen. Reageren
K.O. Geplaatst: 31 januari 2008 Rapport Geplaatst: 31 januari 2008 Natuurlijk is versie 2 moddable, je moet alleen iets meer moeite doen. Voor mensen die modden is het makkelijker om gewoon te downgraden naar versie 1, maar als je per se met versie 2 wilt modden moet je maar eens naar deze tutorial kijken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.