Jump to content

Pre-orderen eerder als kopen in de winkel


XIDESIGN

Recommended Posts

Als je gta bij retailers zoals bol.com pre-orderd krijg je hem dan eerder als de 29ste, las ergens dat retailers hem een week van te voren krijgen om aan iedereen op tijd te verzenden?

Is dat zo of nieT?

Dat lijkt mij niet erg logisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je hebt kans dat hij de dag voor de release al in je brievenbus ligt. De winkels en onlineshops krijgen hem vaak een paar dagen van te voren, en versturen ook vaak de pre-orders 2 dagen van te voren op zodat je hem sowies op tijd hebt. Bij SA was dit ook zo, bij SA kon ik hem ook gewoon een dag van te voren in de winkel halen, toen verkochtte ze hem al gewoon achter de toonbank :puh: Lijkt me dat ze dit nu wel weer zullen doen, aangezien zoveel mensen gta willen hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja je hebt kans dat hij de dag voor de release al in je brievenbus ligt. De winkels en onlineshops krijgen hem vaak een paar dagen van te voren, en versturen ook vaak de pre-orders 2 dagen van te voren op zodat je hem sowies op tijd hebt. Bij SA was dit ook zo, bij SA kon ik hem ook gewoon een dag van te voren in de winkel halen, toen verkochtte ze hem al gewoon achter de toonbank :puh: Lijkt me dat ze dit nu wel weer zullen doen, aangezien zoveel mensen gta willen hebben.
is bij anderen spellen ook zo: in een blad stond dat fifa08 op 28 september in de winkel lag ofso, ik kom daar waren ze uitverkocht bleek dat ze vorige dag al hadden zitten verkopen
Link to comment
Delen op andere websites

Hoorde van maat van mij dat dit bij BOL.com vaak gebeurt met games.

Alleen weet ik het hier met pakketjes niet meer, de ene keer duurt het een dag andere keer 2 dagen.

Antwoord van bol.com

In antwoord op uw e-mail kunnen wij u het volgende laten weten. Als u een artikel reserveert op onze website, dan verwachten wij het product op de dag van de release kunnen leveren. Echter kunnen wij dit niet garanderen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Bewerkt: door XIDESIGN
Link to comment
Delen op andere websites

Ik dacht altijd dat dat soort zaken het gelijk kregen met winkels, en door de verzending die een dag duurt dat het juist een dag later aankomt.

Want veel winkels verkopen het al als ze het binnen krijgen, want heel veel mensen willen het spel en ze denken hierdoor dus extra veel te verkopen.

Maarja, het maakt mij allemaal weinig uit of het nouw een dag eerder of later komt, ik ben toch die hele week weg en kan het toch pas 5 mei spelen als de vakantie doorgaat :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval in die week, rond 29 april :dans:

Ik heb dan twee weken vakantie dus dat is niet de voorjaarsvakantie maar het gta4vakantie :cya:

Dan woon jij denk ik in het noorden want hier hebben we geen voorjaarsvakantie, hier heet het carnavalsvakantie :bier:

En misschien gaat onze vakantie niet door want we hebben nog niks gereserveerd.

ps. moest ff wat bedenken voor me 800ste post :klap:

Bewerkt: door Gta-killer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...